לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התקשרו לפרטים נוספים, 0747691073.

 

טראומה היא תופעה נפשית שנגרמת כשאדם חשוף לסכנה ונמצא במצב של חוסר אונים, וגורמת להשפעה רגשית שלילית בחייו. הטראומה מלווה את האדם בחייו ויש לה השפעות תודעתיות רבות, היא עלולה להתפרץ כחרדה לא רציונלית בסיטואציות שונות ולהשפיע על דפוס המחשבה שלנו. הפצע הנפשי שנוצר מהטראומה עלול להשפיע על הדרך בה אנו תופסים את המציאות ואת עצמנו. הוא גורם לנו להניח הנחות בסיסיות מוחלטות שיעזרו לנו להתמודד עם חוסר היכולת שלנו לתפוס את האירוע הטראומתי, ויעזרו לנו ולהסביר אותו באופן סיבתי שיגונן על המערכת הנפשית שלנו מלקרוס.

קורס NLP

קורס טיפול רגשי בילדים

אנשים נוטים לחשוב שהם הגורם לאירוע הטראומתי ושמשהו לא בסדר אצלם ונוטים לפתח אמונות שגויות לגבי היכולות שלהם. אחד השלבים בהם בני אדם חשופים לטראומות יותר מכל הוא שלב הילדות, במהלכו הנפש מאד לא יציבה וחוויות רבות נתפסות כחוויות ראשוניות, ועל כן יש להן משמעות עצומה. ילדים עלולים לסבול מטראומה מהתעללות פיסית ונפשית, כמו גם ממאורע שקרה באופן שרירותי בגן הילדים, מצפייה במראה קשה ברחוב, ואפילו מתגובה שלילית שקיבלו מאדם מסוים לגבי משהו שעשו. האירועים הטראומתיים הללו הולכים ושוקעים בתת מודע, ולפעמים אף נעלמים ממצבור הזיכרונות אליהם הילדים מודעים. אך על אף שילדים שוכחים, או בוחרים בכוונה לא לזכור, לטראומות האלה יש השפעות ארוכות טווח שלא ייעלמו מעצמן ושצריך לפתור אותן בטיפול ספציפי.

מכללת "NLP Pro" הדרכת הורים

קורס טיפול רגשי בילדים הוא אחד מן הקורסים הגדולים במכללת "NLP Pro" ומתפרש על פני עשרים וארבעה שבועות במפגשים שבועיים של ארבע שעות. בקורס הדרכת הורים למדים המטפלים לעתיד טכניקות רבות לעבודה משותפת ויצירת תקשורת בין הורים וילדיהם כגון דיאדי, CBT, דמיון מודרך ועוד.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.