לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי משכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

המסלול הנכון

תחום המשכנתאות הוא מאוד פופולארי בגלל שהוא נוגע לרוב המוחלט של המשפחות בישראל. אין כמעט אנשים שיכולים לרכוש לעצמם בית מבלי לקחת משכנתא, ולכן, הם לוקחים עליהם את ההלוואה הזו כי פשוט אין ברירה. חשוב לדעת שמשכנתאות יש הרבה מאוד נספחים ומסלולים וכאשר לוקחים את המסלול הנכון לכם, אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף. ייעוץ משכנתאות הוא תחום שלא כל אחד מכיר או רוצה לקחת, מפני שאין אמונה ביכולת של היועץ לחסוך בכסף. ההפך הוא הנכון, עם היועץ הנכון, אפשר לקבל הכוונה לדרך הנכונה ולהשתמש בכוח הצרכני כדי לבחור נכון.

היועצים הטובים ביותר הם אלו שקיבלו את ההכשרה במכללת אורין שפלטר. סטודנטים רבים בוחרים לקבל את ההכשרה שלהם ללימודי ייעוץ משכנתאות בקורס המקיף והמתקדם שמועבר במכללה ונותן לכל הלומדים ארגז כלים מעשי שיסייע להם ברכישת המקצוע המבוקש הזה. המכללה היא הטובה ביותר בתחום המשכנתאות בארץ והיא מציעה מסלולי לימודים נוחים ואיכותיים עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל.

לרוב אומרים שדברים טובים באמת לא באים בחינם, אך זה לא משפט שהוא בהכרח נכון. יש הרבה מאוד דברים, בעיקר רוחניים, שאפשר לקבל בחינם וליהנות מהם בצורה יציבה ורציפה לאורך כל החיים. ידע שנרכש עם השנים, בכל תחום, הוא חשוב מאוד להתפתחות המקצועית שלנו ובתוך כך, יש תחום אחד שהוא תמיד יהיה רלוונטי. תחום ייעוץ המשכנתאות פונה למרבית האזרחים במדינת ישראל, שכן רובם יצטרכו לקחת משכנתא בשלב מסוים בחיים, ולאף אחד מהם לא יזיק קצת ייעוץ בנושא. כיום, בהרבה מקומות ניתן לקבל ייעוץ משכנתאות חינם כהתחלה של תהליך שהוא ארוך ומועיל מאוד.

יש הרבה מאוד דרכים להוריד את הריביות הגבוהות של המשכנתאות בארץ, וכדאי מאוד לשמוע מה יש לאותם יועצים להגיד. בחלק גדול מהחברות ניתן לקבל פגישת ייעוץ חינם כדי לראות שכבר בהתחלה, וללא הרבה מאמץ, אפשר להוריד עמלות וסכומים שמגיעים עם המשכנתא עצמה. בהמשך, עובר הזוג תהליך של בדיקה לגבי היכולות הכלכליות שלו בהווה ובעתיד, ולוקח החלטות בהתאם ובעזרת יועץ המשכנתאות. רק כך אפשר להוריד את סכומי הריביות הגבוהות, שכן לרוב, הן יכולות להגיע אפילו ל-30 אחוז מסכום ההלוואה, במה שמסתכם במאות אלפי שקלים. תפקידו של יועץ משכנתאות הוא לעזור לנו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בלקיחת משכנתא. המחיר משתנא מיועץ ליועץ 

סטאז' וניסיון

יועצי המשכנתאות האיכותיים ביותר, הם אלו שנותנים את הערך המוסף ללקוח, וחלק מהעניין הוא גם להעניק ייעוץ חינמי למי ומתי שצריך. ייעוץ משכנתאות נלמד במכללות מקצועיות, מה שמאפשר לסטודנטים לעבוד תוך כדי הלימודים ולהתמחות בתחום, כאשר חלק מהסטאז' הוא מתן ייעוץ חינמי תחילה. במסגרת תוכנית הלימודים של המכללה המובילה בישראל בתחום, מכללת אורין שפלטר, ניתן לקבל קורס ייעוץ משכנתאות ייעודי שיכול לתת לאותם סטודנטים את היתרון המקצועי, הן כאשר הם ניגשים לבחינות הלשכה לניירות ערך וכאשר הם נכנסים לתחום בצורה מקצועית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.