לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

כל אדם היה שמח להעביר את חייו מבלי לקחת הלוואות, ובטח לא משכנתא. המשכנתא היא ההלוואה הגדולה ביותר שמרבית האנשים ייקחו בחייהם ויש אנשים שמשווים לקיחת משכנתא לחתונה ל-30 שנים. לקיחת משכנתא הוא לא עסק פשוט ולא כולל לקיחת כסף והחזרה של אותו הסכום, שכן יש ריביות, יש תנודות של מדדים והמון אותיות קטנות שלא אומרות הרבה לאנשים רגילים. לכן, צריך להיעזר בכל עזרה שאפשר לקבל. העזרה הכי טובה שאפשר לקבל בנושא תגיע בעזרתו של יועץ משכנתאות מוסמך. ייעוץ משכנתאות טוב יכול לחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים בהחזרת סכום המשכנתא, רק בזכות היכולת להתעקש על סעיפים מסוימים מול הבנק, היכולת לחזות את השוק ועוד הרבה יכולות שגלומות בתוך יועץ משכנתאות טוב ומנוסה. ליועץ משכנתאות לימודים מסלול מאוד נוח עד שהוא מתחיל לעבוד. 

תכנון משכנתא הוא לא משהו שצריך להיעשות על הדרך וללא תשומת לב. עם תכנון משכנתא טוב אפשר לחתוך סכומים משמעותיים מאוד בעלות של החזרת המשכנתא בראייה כללית. לדוגמא, ברוב המשכנתאות אנשים יחזירו כשלושה שקלים על כל שקל שהלוו, אך עם תכנון משכנתא טוב שמגיע אחרי עבודה מרובה של יועץ משכנתאות אפשר להחזיר רק כשקל וחצי. חיסכון כזה, למרות שהוא פרוס לשנים רבות קדימה, הוא חסכון מאוד משמעותי לאורך זמן. אם תהיתם כמה מרוויח יועץ משכנתאות כדאי שתדעו שזהו מקצוע משתלם במיוחד. 

רווחי ומאתגר

כדי להיות יועץ משכנתאות טוב, שיכול לעזור לאנשים ולהרוויח היטב בעצמו. צריך ללמוד במקומות הטובים ביותר. בעולם המשכנתאות מדובר במכללה המקצועית של אורין שפלטר. המכללה מעניקה את מסלול הלימודים האיכותי ביותר, עם המרצים הטובים ביותר והתנאים הנוחים ביותר. לימודי ייעוץ משכנתאות במכללה אורכים כשנתיים בלבד, הם נעשים בשעות הערב ובמכללה מלווים את כל הסטודנטים לאורך כל התקופה ומעניקים להם את כל מה שהם צריכים כדי להגיע מוכנים למבחני הלשכה של הלשכה לניירות ערך. התחום הוא רווחי, מאתגר, ומתאים להרבה מאוד אנשים.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.