לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי משכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

ייעוץ והשתתפות

הצורך במשכנתאות משותף לאחוז גדול מאוד מאזרחי המדינה. מעטים הם האנשים שיכולים להסתמך על הונם הפרטי כדי לקנות דירה, ולכן, המשכנתאות הן רווחיות במיוחד עבור הבנקים. המציאות היא שלא כולם מבינים במשכנתא ויודעים שאפשר לשפר את התנאים וכאן נכנסים לתמונה יועצי משכנתאות. היועצים מנתחים, עוזרים, מייעצים וגם משתתפים במשא ומתן של הלקוחות, כדי לחסוך הרבה מאוד כסף. התחום של הייעוץ הוא מבוקש מאוד כיום, וגם בחברות הגדולות מחפשים יועצים ללא ניסיון כדי להתנסות וללמוד את התחום, על מנת להתפתח עם החברה.

במכללת אורין שפלטר מספקים מסלולי לימודים בנושא משכנתאות, עם התמחויות שונות, אשר נותנים לסטודנט את כל הכלים כדי לעבוד בתחום ולהרוויח בענק.

התמחויות וסטאז'ים הם חשובים מאוד לסטודנטים, אם כי הם יעילים לא פחות לחברות הגדולות, במיוחד בנושא הביטוחים והמשכנתאות. החברות מקבלות כוח עבודה זול ואת האפשרות להכשיר את העובדים הבאים. הסטודנטים מקבלים כמובן מקום ללמוד ולהרוויח בו, והמכללות, שמשמשות כמתווכות, מרוויחות גם הם יוקרה, פרסום וקשרים רבי ערך. בהרבה מקומות ניתן לראות כי דרושים יועצי משכנתאות ללא ניסיון והחיבור נעשה באמצעות מכללה דוגמת אורין שפלטר. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום המשכנתאות, ובמקביל לקבלת תוכן איכותי, ידע מאנשי מקצוע מובילים ומסלול לימודים פרקטי אותו אפשר לשלב עם דברים נוספים, אפשר להשתלב בעבודה בחברות ייעוץ המשכנתאות, עוד במהלך הלימודים.

חוסר ניסיון תעסוקתי הוא בעייתי מאוד בישראל, כשרוב החברות הגדולות מחפשות רק עובדים מוכחים, עם ניסיון, ידע והיסטוריה מוכחת. הרבה אנשים פשוט לא מצליחים להתניע את הקריירה שלהם בגלל החוסר במתן הזדמנויות, ונאלצים או להתחיל ממקום נמוך מאוד, או להיתקע במקום אחד במשך תקופה ארוכה. לכן, כאשר שוקלים תחום התמחות ולימודים, יש לבחון גם את נושא מתן הזדמנויות לאנשים ללא ניסיון. אחד מהתחומים הללו הוא תחום ייעוץ ההשקעות, שכן יש דרישה עצומה לאנשי מקצוע איכותיים, לאור העובדה שכמעט כל משפחה בישראל לוקחת משכנתא בשלב כזה או אחר.

לימודי ביטוח

ייעוץ משכנתאות טוב יכול לחסוך ללווים עשרות אלפי שקלים בראייה עתידית ולמרות שמדובר בהוצאה של כמה אלפי שקלים, ההחזר של ההשקעה הוא מהיר מאוד. היועצים האיכותיים מצליחים להוריד עשרות אחוזים מההחזר החודשי ולכן, ההשקעה חוזרת כבר בחודשים הראשונים שלאחר לקיחת המשכנתא. הצורך הזה באנשי מקצוע טובים חייב להתמלא ובשוק הייעוץ יודעים שכדי לאגור ניסיון, צריך להתחיל מוקדם, ולכן מעניקים אפשרויות עבודה וסטאז' להרבה מאוד אנשים צעירים שרוצים להיכנס לתחום, גם לכאלו שעדיין לומדים. סטודנדטים רבים במכללות המקצועיות מקבלים את ההזדמנות לעבוד במקביל ללימודים כדי לצבור ניסיון. האפשרות לעשות זאת ניתנת על ידי מכללות, כמו מכללת אורין שפלטר, המובילה בתחום, שמסלול הלימודים שלה נערך בשעות הערב. קורס יועצי משכנתאות של מכללת אורין שפלטר הוא מקצועי ומקיף.

דבר שבשגרה

באורין שפלטר דוחפים את הסטודנטים לעבוד ולצבור ניסיון, ובמקביל, עוזרים מאוד מבחינה אקדמית. צוות הלימוד נמצא תמיד לעזרת התלמידים, כל השיעורים מצולמים והאפשרות ללמוד מהבית גם היא קיימת. עבור חברות גדולות, מודעות דרושים יועצי משכנתאות ללא ניסיון הן דבר שבשגרה, שכן יש רצון לטפח יועצים חדשים ומוכשרים ולהתחיל לעבוד איתם בצורה מלאה כבר לאחר מבחני ההסכמה של הרשות לניירות ערך.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.