לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למכללת אורין שפלטר יש סוכנות ביטוח מובילה שנקראת "גבהים". בסוכנות תמצאו סוכנים מובילים ומצליחים בתחומים של ביטוח ופנסיוני וביטוח אלמנטרי. הסוכנים יענו ויפתרו כל בקשה ובעיה שיש לכם. ליצירת קשר עם הסוכנות - 072-3950654.

סוכנות ביטוח מומלצת

מקור ההכנסה העיקרי של רובנו הוא עבודה, בין אם כשכירים ובין אם כעצמאים. על-מנת להבטיח שמירה על רמת החיים הרצויה גם כשהאדם לא יכול יותר לפרנס את עצמו ואת משפחתו - בגלל נכות או זקנה - פותחו ביטוחים מתאימים, ועוד ביטוח חשוב בהקשר זה הוא ביטוח חיים שמאפשר לנו לדאוג ליקירינו גם אחרי מותנו.

ישנם מספר סוגי מוצרים פנסיונים שנועדו להבטיח הכנסה כספית בכל מצב - קטגוריה אחת היא קרנות פנסיה, קופות גמל וביטוחי מנהלים, שמטרתם העיקרית היא חיסכון לגיל הזקנה. מוצרים אלה מבוססים על כך שהמבוטח מעביר אליהם אחוז מסוים מהכנסותיו, ולאחר שהוא מגיע לגיל הפרישה מהעבודה הוא זכאי לקצבה חודשית שמהווה תחליף נאות למשכורת. כמו כן ניתן לכלול בקופת הגמל, ביטוח המנהלים או קרן הפנסיה גם כיסויים למצבים של אובדן כושר עבודה עוד לפני גיל הפנסיה ו/או מוות בטרם עת.

סוכן ביטוח פנסיוני

הקטגוריה השניה היא ביטוחים שונים ובהם כאמור ביטוח חיים וגם ביטוח אובדן כושר עבודה וביטוח סיעודי. המהות העיקרית של ביטוחים פנסיונים אלה היא כיסוי למצבים של פגיעה באדם, אבל בביטוח החיים ניתן לכלול גם רכיב של חיסכון, כך שבמקרה המשמח שבו המבוטח לא הולך לעולמו לפני היציאה לפנסיה הוא יקבל קצבה חודשית מסוימת.

המגוון הרחב של המוצרים הרלוונטיים מאפשר מצד אחד בניית תיק פנסיוני שמותאם באופן מושלם לצרכי המבוטח, אבל מצד שני עלול לבלבל ולהקשות על הבחירה ביניהם. בהתאם ההמלצה היא להיעזר במי שזוהי מומחיותו - סוכן ביטוח פנסיוני או יועץ פנסיוני. ואכן יותר ויותר אנשים פונים אל אנשי מקצוע אלה, שנהנים מעיסוק שהעניין בו רב והשכר גבוה. במכללת אורין שפלטר ישנו מסלול לימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני שמאפשר לכל מי שרוצה בכך, בלי קשר לידע קודם ובלי צורך בציונים גבוהים בבגרות או בפסיכומטרי, להפוך ליועץ או סוכן ביטוח פנסיוני תוך שנתיים. מכללת אורין שפלטר מאפשרת לימודי ביטוח בתל אביב, בחיפה ודרך האינטרנט מהבית. 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.