לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אמנם זהו לא השיקול היחיד, אבל אין ספק שרמת השכר היא אחד הפרמטרים העיקריים לפיהם אנחנו בוחרים מקצוע. שוק ההון הוא תחום שבו המשכורות גבוהות, ואפילו מאוד, גם בתחילת הדרך ועוד יותר כשצוברים ניסיון - עבור משווק השקעות שכר הבסיס נע בין 8,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח (בהתאם לוותק), ועל הבסיס הנ"ל מתווספים עוד בונוסים ועמלות, שעשויים להקפיץ עוד את רמת השכר, כך שמדובר בעיסוק מתגמל מאוד.

הוצאת רישיון יועץ

משווקי השקעות פועלים מטעמם של גופים פיננסיים ספציפיים, לרוב בתי השקעות, ומהות עבודתם היא המלצה על מוצרי ההשקעות של אותם גופים - וזאת בניגוד ליועצי השקעות, שמחויבים לאובייקטיביות ולפעולה שמוכוונת אך ורק לטובת האינטרסים של המשקיע. כמובן שהזיקה של המשווקים למכשירים הפיננסיים הספציפיים גלויה, כך שבכל פגישה, ישיבה או ועדה שבה משתתף משווק השקעות ברור לכל הנוכחים כי לצד הידע המקצועי הרב שלו ישנם גם האינטרסים של המעסיקים שלו. יועץ השקעות מנגד, חייב להיות אובייקטיבי ורק לייעץ ללקוח.

על-מנת לעסוק בשיווק השקעות נדרש רישיון. את הרישיון מוסמכת להנפיק הרשות לניירות ערך, והדרישות שלה הן הצלחה ב-5 מבחנים והשלמת סטאז' של 6 חודשים. המבחנים הם במקצועות ניתוח ניירות ערך, דיני ניירות ערך, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה וחשבונאות. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורסי הכנה לכל המבחנים - ובזכותם להגיע למבחנים הנ"ל עם סיכוי גבוה במיוחד לעבור אותם. הלמידה האפקטיבית מורכבת מהרצאות פרונטליות שמועברות על-ידי אנשי מקצוע שזהו תחום מומחיותם, הכנה למבחני הרשות לניירות ערך, ספרי לימוד שנכתבו על-ידי מומחים הן לשוק ההון והן להוראה ובהתאם גם נושאים מורכבים יחסית מועברים בהם באופן בהיר וקל להבנה, תרגול רב (כולל דרך אתר אינטרנט ובו שפע תרגילים) ומעקב הדוק מטעם אנשי המכללה על כל תלמיד ותלמידה כדי שניתן יהיה להושיט עזרה בכל התמודדות עם קושי נקודתי. בזכות הלמידה האפקטיבית ואחוזי ההצלחה הגבוהים של תלמידי אורין שפלטר בכל המבחנים הנ"ל, הם יכולים להשלים את המסלול כולו תוך 18-24 חודשים ולהתחיל להתפרנס כמשווקי השקעות.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.