לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לשנות את פני הדברים

תואר אקדמי מלא אורך ברוב המקרים 3 או 4 שנים ואם לקחת בחשבון שאנשים נמצאים במסגרת הצבאית כ-3 שנים, הם נכנסים לשוק העבודה בצורה מלאה רק בגיל 25. מדובר בגיל מאוחר יחסית, לבטח ביחס לעולם, ולכן ישנו תסכול רב, לבטח עבור אנשים שבחרו באקדמיה ומתחרטים על הדרך הצפויה להם. כאשר רוצים לשנות את פני הדברים עומדים בפני כמה אפשרויות, כאשר הטובה שבהן היא לימודים פרקטיים במכללה מקצועית, ובתחום רווחי. את הדבר הזה אפשר להשיג די בקלות, אם בוחרים ללמוד במכללה המקצועית של אורין שפלטר.

במכללה מציעים מגוון רחב של אפשרויות בתחומי הכלכלה השונים, כולל משכנתאות, ביטוחים ושוק ההון, ומראים את הדרך לכניסה לעולמות הללו, שהם מכובדים מצד אחד, נחשקים מנגד, אך בעיקר רווחיים מאוד.

לימודים אקדמיים נחשבים בדרך כלל כמפתח לקריירה מוצלחת מאוד, אבל ישנם גם מצבים שבהם אקדמאים מבקשים לחשב מסלול מחדש ומעוניינים בהסבה מקצועית. סיבה אחת לכך היא רמת שכר נמוכה ביחס לציפיות הראשוניות או ביחס לרצוי, סיבה אפשרית נוספת היא חוסר עניין וישנן כמובן עוד סיבות. אחד התחומים שאליו פונים לא מעט אקדמאים הוא שוק ההון, ובמיוחד אל משרות כמו יועצי השקעות, מנהלי תיקים ומשווקים.

במכללת אורין שפלטר מוצע מסלול שמבטיח לתלמידים בו קבלת רישיון לעסוק בתפקידים המתגמלים מאוד הנ"ל תוך זמן קצר למדי. המסלול נקרא "ייעוץ השקעות וניהול תיקים", ואם אתם אקדמאים בתחום הפיננסי (כלומר בעלי תואר בחשבונאות, כלכלה או מנהל עסקים) תוכלו להשלים אותו תוך כשנה. גם ללא ידע קודם בנושאים אלה או זיקה כלשהי לשוק ההון, כלומר אם אתם אקדמאים בתחומים אחרים לגמרי, ניתן לקבל את הרישיון המבוקש תוך עד שנתיים - ולהתחיל להתפרנס היטב: יועצי השקעות מרוויחים 8,000-16,000 ש"ח בחודש, משווקים זוכים לשכר חודשי של 8,000-18,000 ש"ח ואילו מנהלי תיקים מתחילים במשכורת של 10,000 ש"ח ומגיעים גם ל-25,000 ש"ח. בנוסף ישנם בונוסים ועמלות ותנאי עבודה נעימים מאוד, כיאה לבנקים ולבתי השקעות שהם המקומות שזקוקים לבעלי מקצוע בתפקידים הנ"ל.

מסלול הלימודים שמאפשר הסבת מקצוע לאקדמאים בקלות יחסית ובפרק זמן קצר כולל 5 קורסים: כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, דיני ניירות ערך ואתיקה וכן ניתוח ניירות ערך. בעלי תואר בתחום הפיננסי פטורים מ-3 הקורסים הראשונים. מי שרוצה לקבל רישיון ניהול תיקים צריך ללמוד קורס נוסף, ספציפי לכך. לאורין שפלטר ישנה גם חברת השמה, שמסייעת לבוגרות ולבוגרים למצוא את המשרה המתאימה להם ביותר וכך להשלים את ההסבה המקצועית ללא עיכובים מתסכלים. קורס שוק ההון לנשים יכול להיות מעולה, הוא מאפשר להן לפתח קריירה בתחום מוביל. 

הסבת מקצוע לאקדמאים

בחירת המקצוע לחיים היא אחת הבחירות הכי חשובות לחיים. מגיע שלב, לרוב כשנה אחרי הצבא ורגע לאחר הטיול הגדול, שאנשים צריכים לבצע בחירה. לעיתים הם עושים זאת תחת לחץ ולעיתים הם בוחרים לאור אילוצים שקשורים להישגים אקדמאים בתיכון. עם זאת, לבצע שינוי לאחר הבחירה זה משהו מאוד קשה, שדורש אומץ, אחריות וכזה שגם יבזבז לא מעט זמן. לא חסרים אנשים שמבינים לאחר שנה או שנתיים של לימודים אקדמיים כי הם עשו טעות, ואז צריך לבצע הסבה. הסבה היא מייאשת, כי אנשים למעשה מגלים כי הם ביזבזו תקופה גדולה, וצריכים להתחיל הכל מחדש. עם זאת, במקום להתחיל תואר ארוך ומתסכל, אפשר לבחור בתואר איכותי ומקוצר, שיגרום לכך שיהיה עדיין ניתן להיכנס לשוק העבודה בגיל צעיר.

אחד מתחומי הלימוד שמושכים ומדברים אל לא מעט אנשים צעירים הינו התחום הפיננסי וזאת לאור העובדה כי מדובר בתחום רווחי, מאתגר וכמובן, כל אחד רוצה להיות בשליטה ולהבין מה קורה עם הכסף שלו. בנוסף, תחומים פיננסיים כמו משכנתאות, ביטוחים וייעוץ השקעות אפשר ללמוד במכללה מקצועית, ובכך לקצר משמעותית את הלימודים ולמחוק את אחד החסרונות הגדולים שיש בכל הנושא של הסבת מקצוע לאקדמאים אשר מגיעים מכל תחום שהוא.

כלים פרקטיים

אחת השאלות הגדולות היא לגבי היכן כדאי ללמוד לאחר ההחלטה לבצע הסבת מקצוע, והמכללה המקצועית הטובה ביותר בתחום הכלכלה היא מכללת אורין שפטלר. המכללה נחשבת למובילה בתחומה כיום בישראל והלימודים בה הינם ברמה הגבוהה ביותר. הסטודנטים מקבלים כלים פרקטיים ומקצועיים שיעזרו להם להיכנס בצורה חלקה לתחומי הכלכלה השונים. המסלול הוא קצר, מאוד ממוקד וכזה שהוא אידיאלי לאנשים שרוצים לבצע שינוי מאוחר בחיים, ורוצים לשמור על אורח חייהם ועדיין לא לבזבז זמן קריטי.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.