לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ניהול תיקי השקעות הוא עיסוק מרתק ומאתגר שמספק גם גמול כספי מרשים. עבור מנהל תיקי השקעות שכר חודשי של 10,000 ש"ח כבר בתחילת הדרך ועוד לפני צבירת ניסיון הוא סטנדרט מקובל, ולאחר מספר שנים בתחום ניתן להגיע גם לרמות שכר של 20,000 ש"ח לחודש ואף יותר. על-מנת לעסוק בניהול תיקים נדרש רישיון מתאים מטעם הרשות לניירות ערך, ובמכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד במסלול שיכין אתכם היטב לכל המבחנים של הרשות בדרך לאותו רישיון - כך שתוך שנתיים, ולפעמים אף פחות, כבר תתפרנסו מניהול תיקים.

המבחנים אותם יש לעבור כדי לקבל את הרישיון הם במקצועות כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, דיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך (מבחן שמוכר גם בשם מקצועית א') וניהול תיקים (מבחן שמוכר גם בשם מקצועית ב'). בעלי תואר אקדמי בתחום הפיננסי פטורים מ-3 המבחנים הראשונים. תנאי נוסף לקבלת הרישיון הוא סטאז' שנמשך 9 חודשים. את ההתמחות אפשר להתחיל כבר לאחר מעבר 4 המבחנים הראשונים ובמקביל ללימודים למבחנים במקצועית א' ו-ב', וכך לא להפסיד זמן יקר אלא להתחיל ליהנות מהשכר הגבוה שמשולם למנהלי תיקים מיד עם השלמת הלימודים. הלימודים של יועץ ומשווק השקעות משתלמים במיוחד. ליועץ או משווק השקעות שכר מתגמל עם בונוסים שווים. 

הוצאת רישיון יועץ

עוד כדאי לדעת שעם קבלת הרישיון תוכלו לקבל גם עזרה מחברת ההשמה של אורין שפלטר. החברה עוסקת בהשמה בשוק ההון ובפרט מתמחה בהתאמת משרות ניהול תיקי השקעות לבוגרים ולבוגרות. ניתן לעסוק בכך גם כעצמאיים - במקרה שכזה, רמת ההכנסות החודשיות עשויה להיות גבוהה אף יותר, ובפרט עבור אנשי מקצוע חרוצים ומיומנים. ליועץ השקעות משכורת מתגמלת במיוחד אם הוא טוב בתחומו 

במהלך הלימודים עצמם זוכים התלמידים לליווי צמוד מצד הצוות המקצועי ותמיכה מלאה. ההרצאות מועברות על-ידי מרצים שהוראה היא המומחיות שלהם, וכמו כן מתבצע תרגול רחב היקף לאורך כל קורס, בין השאר בעזרת אתר אינטרנט שכולל שאלות רבות בסגנון השאלות שיופיעו במבחן - כך שכל תלמיד יגיע לכל מבחן כשהוא מוכן באופן מושלם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.