לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חתמי ביטוח ומיישבי תביעות בתחום הביטוח האלמנטרי, הם אנשי מקצוע חשובים ביותר בכל חברת ביטוח. החתמים עוברים על הפוליסות השונות המוגשות לחברות הביטוח, בוחנים כל בקשה בקפידה ובסופו של דבר מחליטים האם לאשר את הפוליסה או לשלול אותה. החתמים קובעים האם כדאי לחברת הביטוח לקבל על עצמה את המבוטח ובאילו תנאים.


מיישבי תביעות בתחום הביטוח האלמנטרי מטפלים בכל התביעות המוגשות על ידי הלקוחות לחברת הביטוח. מיישבי תביעות מחליטים איזו בקשה מצדיקה את הפעלת הפוליסה ומה יהיה גובה הפיצוי.


קורס חיתום ויישוב תביעות אלמנטרי מכשיר אתכם לעבודה בתחום, ומקנה לכם את כל הכלים הפרקטיים הנדרשים לכך. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס שבועי בתחום הכולל מפגש אחד לשבוע במשך חמישה עשר חודשים. לאחר סיום חובות הקורס תקבלו תעודת סיום קורס חיתום ביטוח מטעם המכללה.

 

קורס חיתום ויישוב תביעות אלמנטרי

קורס חיתום ויישוב תביעות אלמנטרי, עבור מי זה מתאים?


קורס חיתום ויישוב תביעות אלמנטרי מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים והוא מתאים עבור כל אחת ואחד מכם שמעוניין לרכוש מקצוע מכניס בכמה חודשים בלבד! מדובר במקצוע מעניין המשלב בין שירות לקוחות לבין עבודה משרדית והוא כולל התנסות פעילה בעולם הביטוח. בהמשך הדרך תוכלו גם להתקדם בסולם התפקידים ואף לעבוד כסוכני ביטוח לאחר השלמת ההשכלה המתאימה. במהלך קורס חיתום ביטוח אלמנטרי שלנו תלמדו על כל הביטוחים הנכללים במסגרת הביטוח האלמנטרי ותתנסו בפועל בעבודה תוך כדי הלימודים.

הרשמה ללימודי חיתום במכללת אורין שפלטר


מעוניינים להירשם ללימודי חיתום במכללת אורין שפלטר? רוצים לקבל מידע מלא על מסלול הלימודים ועל הסילבוס? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.