לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ביטוח אלמנטרי הוא הביטוח הבסיסי ביותר והוא כולל את כל הביטוחים הקשורים לרכוש כולל ביטוחים הנוגעים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. בשביל לעבוד כסוכני ביטוח עליכם לעבור הכשרה מקיפה הכוללת מעבר של שישה מבחנים וסטאז' של חצי שנה.

לימודי ביטוח פנסיוני מכשירים אתכם למעבר בהצלחה של המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ההכשרה בתחום כוללת מעבר של ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים.

במהלך הלימודים נכין אתכם בצורה מקיפה למבחנים, ונקנה לכל כלים מעשיים לעבודה בתחום. במכללה שלנו, אנחנו עם עובדים עם טובי המרצים, אנשי מקצוע שבאים מעולם הביטוח ועולמות משיקים ומרצים של המכללה. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך, הרוב המוחלט של הבוגרים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. לאחר סיום קורס סוכן ביטוח, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הבוגרים שלנו.

לימודי ביטוח אלמנטרי מתאימים עבור כל מי שרוצה לרכוש מקצוע בתחום, אפשרויות התעסוקה כוללות עבודה כשכיר בחברות הביטוח ובסוכנויות או עבודה כעצמאים. לאחר רכישת ניסיון מקצועי בתחום תוכלו לפתוח עסק פרטי ולהגדיל בצורה משמעותית את ההכנסה.

ביטוח אלמנטרי לימודים


מסלול לימודים בביטוח אלמנטרי

אורין שפלטר משיקה את אחד המסלולים הטובים ביותר בתחום עם מספר שעות הלימוד הגבוה ביותר. מסלול הלימודים שלנו בביטוח אלמנטרי, כולל 550 שעות לימוד אקדמיות, ולוקח שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. אצלנו תרכשו את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום ותתנסו בפועל בעבודה תוך כדי הלימודים. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע בתחום הביטוח ובתחומים משיקים, המעניקים לכם השכלה תיאורטית ומעשית מקיפה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.