לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יסודות הביטוח הוא אחד משישה מבחנים הנדרשים בשביל לעבור את ההכשרה כסוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי. בשביל לעבוד כסוכני ביטוח עליכם לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, עליכם לעשות סטאז' של חצי שנה. המבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר דורשים הכנה מוקדמת ולימוד מעמיק של כל הנושאים הנדרשים. בהתאם לכך, אחת הדרכים היעילות להתכונן אליהם בהצלחה היא באמצעות קורס סוכן ביטוח מקצועי במכללה מתאימה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות מסלול מיוחד בתחום הביטוח, המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. כמו כן, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים ובסיום הלימודים למצוא עבודה בתחום. אצלנו תלמדו את כל הנדרש בשביל לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה. אחוזי המעבר של המבחנים אצל הסטודנטים שלנו הם מהגבוהים ביותר בכל הארץ. בנוסף לכך, הרוב המוחלט של הבוגרים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.

 יסודות הביטוח מבחנים

הכשרה לעבודה כסוכני ביטוח


מכללת אורין שפלטר היא מוסד הלימודים המשמעותי ביותר בתחום הפיננסי והפנסיוני. מדי שנה לומדים אצלנו אלפי סטודנטים בכל רחבי הארץ. הכשרה לעבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים היא המומחיות שלנו.

לימודים והכנה למבחנים הנדרשים עבור סוכני ביטוח, מכינים אתכם להשתלבות מהירה בתחום, כעצמאים או כשכירים. אפשרויות התעסוקה כוללות עבודה בסוכנויות וחברות הביטוח, במסגרת הבנקים או עבודה כעצמאים. בכל מקרה נתון אנחנו עוזרים לכם למצוא את אפיק התעסוקה המתאים ביותר עבורכם. אנחנו עובדים עם טובי המרצים ומעניקים לכם הכשרה מקצועית מלאה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? רוצים לקבוע פגישת ייעוץ ראשונה עם יועצי הלימודים של המכללה? פנו אלינו עוד היום! אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.