לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשה עבור הבנקים, ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. בהתאם לכך, הם חייבים לדעת לעומק את כל המסלולים הנמצאים בשוק, ולהתאים את המשכנתא לכלכלת המשפחה. היועצים יושבים ביחד עם הלקוח, ובודקים את כל תזרים ההכנסות וההוצאות שלו ושל בני המשפחה ואת התוכנית הפיננסית שלהם לעתיד. המטרה היא לבדוק את יכולת ההחזר הריאלית של הלקוחות. על היועצים לוודא שהלקוחות אכן יכולים לעמוד בתשלומים החודשיים, ובהתאם לבנות את תמהיל המשכנתא האידאלי עבורם.

קורס ייעוץ משכנתאות מכשיר אתכם לעבודה ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לכך. המחירים של הקורסים השונים משתנים בהתאם לתוכנית הלימודים של כל מכללה. אצלנו במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס ייחודי בתחום, המועבר על אנשי מקצוע שבאים מן השטח. בנוסף לכך, במהלך הלימודים אתם מתנסים בפועל בעבודה באמצעות מחשבון משכנתא וזכאות, בניית תמהיל משכנתא מתאים, ומתלווים לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר מפורטת? התקשרו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם את כל הפרטים הנדרשים.

ייעוץ משכנתאות קורס מחיר

 

מסלול הלימודים במכללת אורין שפלטר

קורס השקעות נדלן מתקיים במשך 15 מפגשים כל מפגש בן 4 שעות אקדמיות. לאחר עבודה מסכמת ובחינת סיום קורס, תקבלו תעודת סיום מטעם המכללה. המכללה שלנו היא המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני, והסטודנטים שלנו מאיישים את המשרות הבכירות ביותר בתחום. הרוב המוחלט של בוגרי המכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו ומתקדמים במהרה במדרגות התפקיד והשכר. הקורס שלנו כולל: מבוא מקיף לכל מסלולי המשכנתא הנמצאים בשוק, מסלולים והלוואות וקריטריונים לקבלת אשראי, התנהלות ואסטרטגיה מול הבנקים ועוד נושאים רבים נוספים.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.