לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

זוגות צעירים רבים ואנשים העומדים בפני החלטה לקחת משכנתא, צריכים להכיר לעומק את כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק. בנוסף לכך, הם צריכים לדעת איך לנסח את ההצעה עבור הבנקים. כיום, בהעדר ידע מקצועי, קשה מאוד לקבל הלוואה בתנאים נוחים ולהגשים את החלום לקניית דירה. לכן, בשנים האחרונות התפתח מקצוע מיוחד, שעוזר ללקוחות לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים עבורם.

לימודי ייעוץ משכנתאות בחיפה

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות בכל הנוגע לקבלת ההלוואה. הם יושבים עם הלקוח ובודקים לעומק מהי יכולת ההחזר החודשית שלו, ומבצעים תחשיב מדויק של כל ההכנסות וההוצאות. היועצים מגישים בקשה מנומקת עבור הבנקים. בהתאם לכך, הסיכויים של הלקוחות לקבל תנאים טובים יותר עבור ההלוואה גדלים בצורה משמעותית.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות, קורס ייעוץ משכנתאות בחיפה. בשלוחה שלנו בחיפה, תוכלו ללמוד אצל טובי המרצים של המכללה. אנחנו עובדים עם מרצים שבאים מן השטח. במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד המעשי של המקצוע. בהתאם לכך, כל מה שתלמדו אצלנו במהלך הקורס ישמש אתכם הלכה למעשה בעבודה עם לקוחות.

עבור מי מתאים קורס ייעוץ משכנתאות?

קורס ייעוץ משכנתאות מתאים עבור כל מי שמעוניין לרכוש מקצוע מבוקש בזמן קצר יחסית. אם יש לכם עניין בעבודה עם לקוחות בתחום הפיננסי זה המקצוע עבורכם. עזרה ללקוחות בשלב כל כך משמעותי בחיים גורמת סיפוק רב, והיא מנוע מרכזי לעבודה בתחום. בנוסף לכך, ייעוץ משכנתאות מתאים במיוחד כתוספת לעסק הפרטי שלכם. לומדים אצלנו יועצי מס, רואי חשבון וסוכני ביטוח שרוצים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.