לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. הלימודים מכינים אתכם בצורה מלאה לבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך ההכשרה תצטרכו לעבור ארבעה בחינות במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לכך, בכל אחד מהמסלולים הפנסיוני או האלמנטרי, תצטרכו לעשות שני מבחנים מקצועיים נוספים וסטאז' של חצי שנה.


המכללה שלנו מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור הבחינות. כמו כן, יש לנו במיוחד עבור הבוגרים שלנו מחלקת השמה עם משרות מבוקשות מכל חברות הביטוח, בתי ההשקעות והבנקים המובילים ביותר במשק. למרות שלא תוציאו תואר בביטוח, אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שמייד עם סיום הקורס, תוכלו להשתלב בקלות במעגל התעסוקה.

לימוד ביטוח תנאי קבלה


מעוניינים לעבוד במקצוע יצירתי ומתגמל עם אפשרויות קידום רבות? אם כן, לימודי ביטוח פנסיוני או אלמנטרי יכולים בהחלט להתאים עבורכם. בשביל לקבל החלטה נכונה בנוגע למסלול המתאים, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. במהלך הפגישה או השיחה בטלפון, תוכלו לשאול אותנו כל שאלה שיש לכם בנוגע לתחום, כולל אודות אפשרויות הפרנסה בסיום הלימודים.

לימודי ביטוח, קורסים מקצועיים והכשרה מעשית לעבודה


בנוסף לקורסי ההכשרה שלנו עבור סוכני ביטוח, יש לנו קורסים מקצועיים אונליין עבור אנשים שרוצים להשתלב בתחום. אחד הקורסים שלנו רפרנט ביטוח, מכשיר אתכם למתן עזרה מקצועית לסוכני הביטוח בכל הנוגע לניהול המשרד. הרפרנטים מפיקים את הפוליסות ומעדכנים אותם, ומטפלים בכל הפניות של לקוחות מול חברות הביטוח. יש לנו גם קורסים עבור חתמי ביטוח האחראים על התאמת הפוליסה המתאימה למבוטח.


בכל מקרה שבו אתם מתלבטים בנוגע למסלול המתאים עבורכם, אנחנו כאן בשביל לעזור לכם עם הבחירה. יועצי הלימודים שלנו עומדים לשירותכם בכל עת, אל תהססו לפנות אלינו אם יש לכם התלבטות בנידון.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.