לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אז מה בעצם עושה רפרנט ביטוח? רפרנט ביטוח הוא אחד המקצועות החמים ביותר בשוק העבודה. בזמן קצר יחסית, תוכלו להשתלב בחברות ובסוכנויות הביטוח בתפקיד מאתגר ויצירתי. הרפרנטים אחראים על התפקוד התקין של המשרד, הם מבצעים את כל העבודות הלוגיסטיות והביורוקרטית עבור סוכני הביטוח. בהתאם לכך, הם חייבים להכיר לעומק את כל הפרטים הטכניים הנוגעים לעבודה משרדית, כולל ידע בתחום הביטוח הספציפי של המשרד שלהם.

רפרנט ביטוח לימודים

הרפרנטים מעדכנים את הפוליסות ומבצעים את כל עדכוני הגבייה. בנוסף לכך, הם מטפלים בכל הנושא של סילוקי תביעות ופניות של לקוחות מול חברות הביטוח. הרפרנטים עובדים בכל סוגי הביטוח הנמצאים כיום בשוק, ביטוחי רכב ודירה, ביטוח תאונות אישיות ונסיעות לחו"ל וביטוחים נוספים. אפשרויות התעסוקה בתחום הן במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות, חברות יבואני הרכב וההשכרה ועוד אפשרויות רבות נוספות בהתאם להכשרה.

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס מקצועי עבור רפרנטים בתחום הביטוח, קורס סוכן ביטוח כללי המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. כמו כן, בסיום הלימודים אצלנו תהיו זכאים לתעודת גמר. אנחנו מקנים לכם יתרון משמעותי על פני מתחרים אחרים בתחום.

רפרנט ביטוח, תוכנית לימודים

קורס יסודות הביטוח שלנו עבור רפרנטים בתחום הביטוח מתקיים במשך 24 מפגשים 4 שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס נלמד בצורה מקיפה על יסודות הביטוח ועל מגוון רחב של ביטוחים הנדרשים עבור העבודה. כמו כן, נתמקד בכל הנושא של ניהול משרד. אנחנו מקנים לסטודנטים שלנו ידע תיאורטי ומעשי ברמה הכי גבוהה שניתן. הדגש שלנו הוא על הכשרה לעבודה. בהתאם לכך, הרוב המוחלט של הסטודנטים שלמדו אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.

רפרנט ביטוח מטפל בכל הנושאים הבירוקרטים בחברות הביטוח והסוכנויות השונות. הרפרנטים אחראים על הפקת הפוליסות ועדכונן, ביצוע כל עדכוני הגבייה הנדרשים, הם מטפלים בסילוקי תביעות של לקוחות ובכל מערך הפניות של לקוחות לחברות הביטוח. הרפרנטים עוסקים בכל הפניות של לקוחות לחברות הביטוח בכל הנושאים הרלוונטיים, ביטוחי דירה, ביטוח תאונות אישיות, ביטוחי רכב, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוחים רבים נוספים כנדרש. הרפרנטים עובדים בדרך כלל במסגרת חברות ביטוח, סוכנויות ביטוח, חברות יבואני רכב, מחלקות לביטוח של תאגידים, חברות ליסינג ומקומות רבים נוספים כנדרש.


הלימודים בקורס רפרנט ביטוח כוללים את כל הנושאים הנדרשים עבור ניהול משרדי ביטוח, כולל עבודה עם מערכות מחשוב מתאימות המשרתות את סוכני הביטוח השונים בעבודתם. מדובר בהכשרה מקצועית לעבודה הכוללת לימוד תיאורטי מקיף של כל הפוליסות הנדרשות לעבודה בתחום. הידע המקיף והכלים הפרקטיים שתרכשו במהלך הלימודים, מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר להשתלבות מהירה בעבודה.

קורס רפרנט ביטוח כללי במכללת אורין שפלטר


קורס רפרנט ביטוח כללי במכללת אורין שפלטר, מתקיים במשך עשרים וארבעה מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש, סך הכל תשעים ושש שעות אקדמיות. במהלך הלימודים תרכשו ידע מקיף בנוגע לכל הנושאים הקשורים לעולם הביטוח האלמנטרי, כולל כל מערכת הטפסים הרלוונטית עבור התחום, עבודה מול לקוחות, מכירות ומיומנויות מחשב נדרשות. במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש מרכזי על לימוד פרקטי באמצעות סימולציות, תרגולים והכנה אפקטיבית של הסטודנטים לעבודה מעשית. כמו כן, בסיום הקורס יערך מבחן מסכם.

רפרנט ביטוח לימודים

הרשמה ללימודי רפרנט ביטוח


מכללת אורין שפלטר המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית מזמינה אתכם להירשם לקורס רפרנט ביטוח כללי עוד היום! אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח המקנים לכם ידע מקצועי ברמה הכי גבוהה שניתן.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.