לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ משכנתאות הוא אחד המקצועות שהתפתחו מאוד בשנים האחרונות. כיום, יועצים מקצועיים הם מצרך מבוקש בשוק העבודה. יועצי משכנתאות עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה, להשיג את התנאים האידיאליים להלוואה. היועצים מנסחים עבור הלקוחות את הבקשות לבנקים, ובונים עבורם את תמהיל המשכנתא המתאים.


אחד הדברים המשמעותיים ביותר בתחום, היא התאמת הייעוץ ללקוח. בהתאם לכך, יועצי משכנתאות צריכים לעבור עם הלקוחות על כל ההכנסות וההוצאות שלהם, ולראות מהו גודל ההחזר החודשי האפשרי עבורם.

קורס ייעוץ משכנתאות עלות


ייעוץ משכנתאות נלמד במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. העלויות עבור הקורסים השונים, משתנות בין מכללה למכללה, בהתאם לתוכנית לימודים מקוונים. אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקיף בתחום המכשיר אתכם מעשית לעבודה עם לקוחות. במידה ואתם מעוניינים בהצעת מחיר מדויקת בנוגע לקורס ייעוץ משכנתאות אונליין, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו מידע מדויק על המחיר ועל אופני התשלום האפשריים.

ייעוץ משכנתאות, הכשרה לעבודה עם לקוחות


אחד הדברים הכי משמעותיים אצלנו במכללה הוא צוות ההוראה שלנו. אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע מעולים בתחום המשכנתאות ובתחומים משיקים, ומעניקים לכם ידע מעשי ממקור ראשון. בנוסף לכך, במהלך הקורס תלמדו איך לטפל בכל סיטואציה שתתקלו בה בעתיד במהלך העבודה. בעזרת סימולציות ותיאורי מקרים נכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. כמו כן, במהלך לימודים אונליין תתנסו בחישובים באמצעות מחשבוני משכנתא וזכאות ותתלוו לפגישת ייעוץ באחד הבנקים המובילים בארץ. אצלנו תרכשו ידע תיאורטי ומעשי ברמה הכי גבוהה שניתן, ידע שישרת אתכם לאורך כל הדרך המקצועית שלכם.

אחד הדברים החשובים ביותר עבורנו בקורס ייעוץ משכנתאות, הוא הדגש הפרקטי של הלימודים. אצלנו תקבלו הכשרה תיאורטית מלאה ומקיפה עם דגש על הצד המעשי של המקצוע. אנחנו עוברים אתכם על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ועל הקריטריונים לקבלת אשראי. כמו כן, אצלנו תרכשו ידע מקיף בנוגע לכל סוגי עסקאות רכישת הנדל"ן, ותלמדו איך לחשב את תמהיל המשכנתא האידאלי עבור הלקוחות שלכם. בנוסף לכך, אנחנו מקנים לכם כלים לניהול נכון של כלכלת המשפחה והתאמת המשכנתא למאזן ההכנסות וההוצאות של משק הבית.


אנחנו שמים דגש על התנהלות מול הבנקים ועל התאמת גובה המשכנתא לצרכי הלקוח. במהלך הלימודים תעשו עבודה מסכמת ומבחן סיום קורס, ולאחר מכן תהיו זכאים לתעודה מטעם המכללה. כמו כן, במהלך הלימודים אתם זכאים לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ עם יועץ משכנתאות בכיר.

 

קורס ייעוץ משכנתאות עלות

ייעוץ משכנתאות, קורס פרונטלי ומקוון


קורס ייעוץ משכנתאות מתקיים באופן פרונטלי או מקוון בהתאם לנוחיות הסטודנט. קורסים מקוונים מאפשרים לכם ללמוד בזמן שנוח לכם ולתכנן את הזמן שלכם בהתאם. העלויות עבור קורס יועצי משכנתאות נקבעות בהתאם למתכונת הקורס. בכל אופן אתם מוזמנים ליצור קשר עם יועצי הלימודים שלנו בשביל לקבל הצעת מחיר מדויקת על הקורס. הקורסים שלנו מכשירים אתכם לעבודה מעשית, ובהתאם לכך מייד לאחר סיום הלימודים תוכלו להשתלב בעבודה במסגרת אחד הבנקים המובילים בארץ או במוסד פיננסי מתאים.

הירשמו עוד היום לקורס יועצי משכנתאות!


מעוניינים ללמוד קורס ייעוץ משכנתאות? אל תאבדו זמן יקר! הירשמו עוד היום לקורס ייעוץ משכנתאות באינטרנט מומלץ במכללת אורין שפלטר. הקורס המקיף והיסודי שלנו מקנה לכם את הכלים הפרקטיים הנדרשים להשתלבות מהירה בעבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.