לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

רוצים ללמוד את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה? קורס יועץ משכנתאות נועד עבור אלו מכם שרוצים לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית ולעבוד עם לקוחות בתחום. הקורס מיועד עבור כל מי שמעוניין לעבוד במוסד פיננסי מתאים או כעצמאי. בנוסף לכך, במכללה שלנו לומדים סוכני ביטוח המעוניינים להעניק שירות נוסף ללקוחות שלהם ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני. הוספת ייעוץ משכנתאות לעסק הפרטי עוזרת לסוכני ביטוח המוכרים פוליסת ביטוח משכנתא, ביטוח חיים ונכס, להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם את ההכנסה.

כמה עולה קורס יועץ משכנתאות?


כמה עולה קורס יועץ משכנתאות? המחירים תלויים כמובן בהיקף הקורס ובפורמט. האם מדובר בקורס יועץ השקעות מקוון או פרונטלי, כמה שעות לימוד אקדמיות נדרשות ועוד פרמטרים רבים נוספים. במכללת אורין שפלטר, יועצי הלימודים שלנו ישמחו לתת לכם את כל המידע הנדרש. אתם מוזמנים להתקשר אלינו עוד היום למכללה. בנוסף לכך, אתם תמיד יכולים לקבוע פגישה עם יועצי הלימודים שלנו, היועצים שלנו עומדים לשירותכם בכל עת.

תכנית לימודים בייעוץ משכנתאות


תוכנית הלימודים בייעוץ משכנתאות כוללת הרצאות פרונטליות עם דגש מיוחד על הצד המעשי של המקצוע. הלימודים כוללים סימולציות ודיונים, פרקטיקום והדרכה. במהלך הלימודים נתנסה בחישובים בפועל באמצעות מחשבוני משכנתא והלוואות. המחשבונים יעמדו לרשות התלמידים גם לאחר הלימודים. במהלך הקורס תתלוו גם לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ. המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע מעשי ברמה הכי גבוהה שניתן. קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר נפרש על פני 15 מפגשים בני שלוש שעות וחצי שעות אקדמיות למפגש.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים? רוצים לקבל את הסילבוס המלא? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.