לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס יועץ משכנתאות מכשיר אתכם לעבודה בתחום ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לכך. קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר, מתמקד בצד המעשי של המקצוע ומקנה לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. במהלך הקורס נתנסה בחישובים באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות, ונתלווה לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים.


יועצי משכנתאות צריכים לדעת כיצד לבצע את תמהיל המשכנתא האידאלי עבור הלקוח. בהתאם לכך, הם חייבים לעבוד ביחד עם הלקוחות. היועצים צריכים לבדוק לעומק את יכולת ההחזר החודשית של הלווים, עליהם לבדוק שאכן הם יכולים לעמוד בתשלום החודשי.


במהלך קורס יועץ השקעות נלמד איך לעבוד עם לקוחות ואיך להתאים את גובה המשכנתא לכלכלת המשפחה. בנוסף לכך, נלמד לעומק על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ונראה איך בונים תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות. המחיר עבור קורס יועצי משכנתאות מחזיר את עצמו במהרה מיידית לאחר סיום הלימודים. ייעוץ משכנתאות הוא מקצוע מבוקש מאוד בשוק העבודה. כיום כל זוג צעיר שמעוניין לקחת משכנתא נעזר בעזרה מקצועית בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה.

קורס יועץ משכנתאות מחירים

קורס ייעוץ משכנתאות, יעדים מרכזיים


קורס ייעוץ משכנתאות מקנה לכם ידע תיאורטי ברמה הכי גבוהה שניתן בשילוב עם הכנה מעשית לשוק העבודה. במהלך הקורס נכיר לעומק את תחום האשראי על משכנתאות, ונרכוש כלים מעשיים לזיהוי של צורכי המשפחה, לצורך בניית תמהיל משכנתא מתאים. בנוסף לכך, נכיר את כל סוגי המימון לצורך ביצוע עסקה ונלמד על אסטרטגיות של ייעוץ ממוקד. במכללה שלנו אנחנו מלמדים גם את כל הסוגיות המשפטיות הקשורות לתחום. המטרה שלנו היא להקנות לכם את ידע מעשי בכל רבדי המקצוע.

קורס יועץ משכנתאות, מקנה לסטודנטים ידע והכשרה מעמיקים, לצורך עבודה עם לקוחות בתחום. במהלך הקורס, תלמדו על כל התהליכים הפיננסיים הקשורים לרכישה, מימון וניהול של משכנתאות. התכנים הנלמדים כוללים, לימוד מעמיק של כל המונחים הבסיסיים בתחום המשכנתאות, דרכי ההתנהלות מול הבנקים וניהול נכון של כלכלת המשפחה.


במסגרת הקורס תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, תוך בחינת היתרונות והחסרונות של כל מסלול. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. בהתאם לכך, ההכשרה המקיפה שלנו בייעוץ משכנתאות מכינה אתכם בצורה מלאה למעגל התעסוקה.

 

קורס יועץ משכנתאות

 

כיצד מכללת אורין שפלטר יכולה לסייע לכם?


עלות של קורס ייעוץ משכנתאות נקבע בהתאם לפורמט של הקורס, דיגיטלי או פרונטלי. הקורס שלנו מקנה לכם את כל הידע התיאורטי הנדרש בתחום. הלימודים במכללת אורין שפלטר מתאימים עבור אלו מכם שרוצים לעבוד כיועצי משכנתאות או בשביל להרחיב את הידע האישי.


בשביל להכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום, אנחנו מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע, הכולל חישובים מתאימים באמצעות מחשבון בדיקת זכאות ומחשבון משכנתא, ופגישה עם יועץ משכנתאות בכיר באחד הבנקים.

מדוע כדאי לבחור בקורס שלנו?


קורס ייעוץ משכנתאות של מכללת אורין שפלטר, שם דגש רב על הצד המעשי של המקצוע. הלימודים מקנים למשתתפי הקורס סט כלים פרקטי שישמש אותם, בבואם לעבוד עם לקוחות בתחום. משתתפי הקורס נדרשים לעבור בחינת סיום קורס ועבודה מסכמת. לאחר סיום כל חובות הקורס, תקבלו תעודת יועץ משכנתאות מהמכללה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.