לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי מסחר בבורסה מתאימים עבור כל מי שמעוניין להשקיע בשוק ההון. הכספים שלנו שוכבים כיום בתוכניות חסכון שאינם מספקות עבורנו הכנסה פסיבית. במקרים מסוימים אנחנו נאלצים לשלם על כספים המופקדים בפקדונות קצרי מועד, מה שנקרא ריבית ריאלית שלילית. לכן הפניית המזומנים שלנו לבורסה, מאפשרת לנו מגוון גדול של אפיקי השקעה בהתאמה אישית לאופי שלכם כמשקיעים.

לימודי מסחר בבורסה


במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס השקעות בבורסה עבור אנשים שמעוניינים להשקיע בבורסה. קורס שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות פותח לפניכם דלת לכל ההשקעות האטרקטיביות הנמצאות כיום בשוק. המטרה שלנו היא לספק לכם כלים לבחור בסופו של יום את אפיקי ההשקעות המתאימות עבורכם. אנחנו עושים את המיטב בשביל לעבוד באופן אישי עם כל סטודנט בשביל להתאים את ההשקעה למשקיע.

לימודי שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות


במהלך קורס ניהול תיקי השקעות נסקור את שוק ההון ונראה מהם המכשירים שעומדים לפניכם כמשקיעים. נלמד על מניות ועל כל המונחים המרכזיים הנדרשים להבנה של התחום. כמו כן נתמקד בעיקר באגרות חוב ובקרנות נאמנות ונקנה לכם ידע מקיף בנושא.


המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע מקצועי ואישי ברמה הכי גבוהה שניתן. בהתאם לכך אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה המתמחים בהעברת רקע תיאורטי בצורה הבהירה ביותר. בנוסף לכך אנחנו עובדים עם מרצים מן החוץ, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. השילוב בין שני סוגי המרצים מאפשר לכם לקבל את הטוב ביותר בין העולמות, שילוב מושלם בין הלימוד התיאורטי למעשי. בנוסף לכך, יש לנו גם מערך לימוד טכנולוגי מתקדם ביותר שהולך ומתפתח וצובר תאוצה עם השנים.


מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה כבר בסמסטר הבא. אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.