לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

פקיד ביטוח הוא אחד התפקידים החשובים ביותר, בכל חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. פקידי הביטוח אחראים על מגוון רחב של עבודות אדמיניסטרטיביות ומכירתיות. בהתאם לכך, הכשרה בתחום מתמקדת בצד התיאורטי של עולם הביטוח ושכלול יכולות המכירה. פקידי ביטוח אחראים על מכירת פוליסות חדשות, עדכון פוליסות קיימות, טיפול בתביעות ומענה ללקוחות ועוד שורה ארוכה של תפקידים. השכר ההתחלתי של פקיד ביטוח הוא 7000 ש"ח אבל כמובן שמדובר בשכר התחלתי. לאחר התמקצעות בתחום כולל ותק בעבודה, השכר מטפס בהדרגה. כמו כן ניתן כמובן להתקדם במעלה התפקידים ולרכוש השכלה נוספת תוך כדי העבודה. 

רבים מפקידי הביטוח ממשיכים לתפקידים בכירים יותר. כמו כן ניתן בכל שלב ללמוד לימודים לצורך תעודת הסמכה כסוכן ביטוח, משווק או יועץ פנסיוני. במתן פתרונות פנסיה ופרישה ללקוחותינו, אנו עוזרים להם להישאר בטוחים כלכלית לאורך שנות הפרישה שלהם עם קופות גמל וביטוח מתאימות. היועצים המנוסים והבעלי ידע שלנו יכולים לעזור להדריך אותך בתהליך בחירת פוליסת ביטוח פנסיוני המתאימה לך ולמשפחתך. הלימודים המקצועיים לוקחים בין שנה וחצי לשנתיים. המכללות השונות ברחבי הארץ מציעות תוכניות לימודים שמתאימות לאנשים עובדים. במכללת אורין שפלטר יש לנו תוכניות לימוד בכל תחום הביטוח, במתכונת פרונטלית ודיגיטלית עם לימודי ערב עבור אנשים שעובדים במשרה מלאה.

לימודי ביטוח מכללת אורין שפלטר

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר, מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח, משווקים ויועצים. הלימודים מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך הלימודים תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. לאחר ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל סטאז' של חצי שנה. לכל אורך הדרך אנחנו עוזרים לכם מבחינה מקצועית. קודם כל עם שירותי הייעוץ שלנו שמכוונים אתכם אל המסלול המתאים עבורכם, ובסופו של יום עם שירותי ההשמה של המכללה. פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותם של הבוגרים שלנו.

יועצי ביטוח הם אנשי מקצוע אובייקטיביים. הם אינם מחויבים לאף חברת ביטוח, והם בעלי ידע רב בכל הפוליסות השונות בתחום. בנוסף, הם מתעדכנים באופן שוטף במגמות ורפורמות שמתרחשות בשוק. הצטרפו למסלול הלימודים המקיף במכללה ותהיו מועמדים לקבלת רישיון יועץ ביטוח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.