לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

פקידי ביטוח משלבים בין עבודה אדמיניסטרטיבית ומכירתית. במסגרת התפקיד הפקידים מפיקים פוליסות ביטוח חדשות למבוטחים, דואגים לעדכן את כל החידושים עבור הפוליסות הקיימות ומבצעים עוד שורה ארוכה של תפקידים. כסוכן ביטוח, משלמים לך כדי לטפל בלקוחות שלך וגם להרוויח. במכללת אורין שפלטר תלמדו איך לעשות את שניהם בצורה מושלמת, כדי שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים. לפקיד ביטוח ללא ניסיון יהיה קשה להשתלב בעבודה, אך כמובן שחברות וסוכנויות ביטוח ישמחו לקבל מי שרכש השכלה במכללה מקצועית. בהתאם לכך המכללות השונות ברחבי הארץ, מציעות לסטודנטים מסלול לימודים המכין אתכם לעבודה בתחום. במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלול מיוחד עבור פקידי ביטוח המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות.

פקידי ביטוח נדרשים לדעת את איך לטפל באופן מקצועי בכל הפוליסות השונות של המשרד. בהתאם לכך, עליהם להכיר לעומק את התחום הביטוחי בו הם עוסקים. הפקידים יכולים לעסוק בתחום אחד או בכמה תחומים במקביל. תחום נוסף שבו הפקידים חייבים לקבל הכשרה מתאימה, הוא כמובן יכולת המכירה. בכל קורס שמכשיר עובדים לתחום, צריך לשים דגש מיוחד על מכירה ועל עבודה עם לקוחות. לפעמים זה לא פחות חשוב מהרקע המקצועי של הפקידים. בעולם הביטוח ישנם תפקידים רבים המאפשרים לכם להשתלב בעבודה ללא לימודים ארוכי טווח. תחום נוסף הוא כמובן חיתום המאפשר לכם להשתלב כחתמים מובילים בחברות ובסוכנויות השונות.

חיתום ביטוח

חיתום ביטוח הוא תהליך שבו אדם המבקש להצטרף לביטוח מסוים נדרש לעבור. החתמים אחראים על הפרוצדורה והם קודם כל מתחילים עם שאלון שבו המבוטח נדרש למלא את המאפיינים הרפואיים שלו, או במקרה של ביטוח רכוש את מאפייני הרכוש. זהו השלב הראשוני והבסיסי בעולם הביטוח והוא אחד התפקידים המשמעותיים ביותר. חתמי ביטוח אינם נדרשים ללימודים ארוכי טווח והם יכולים במהרה להשתלב בעבודה.

חיתום הוא מקצוע רב אתגרי הדורש ידע ומיומנויות ברמה גבוהה. קורס זה מציע לך הזדמנות להתקדם ולשדרג את מעמדך המקצועי על ידי פיתוח הידע והכישורים שלך בתחום זה, וכך להשתלב בחברת חיתום מוצלחת.

מעוניינים לשמוע עוד על הקורסים שלנו בביטוח? אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.