לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ השקעות הוא אחד התחומים הפופולאריים ביותר אצלנו במכללה. יועצי השקעות עוזרים ללקוחות לנהל את תיקי ההשקעות שלהם, ולמצוא את האפיקים המתאימים עבורם. הקורס שלנו מתאים לאנשים שרוצים לעסוק במקצוע או לאנשים שמעוניינים להשקיע בעצמם. ייעוץ השקעות לימודי ערב הוא ההזדמנות שלכם לרכוש השכלה מקצועית. 

לימודים בשעות הערב מתאימים במיוחד עבור הסטודנטים שלנו, רובם אנשים שעובדים במהלך היום. אחד הדברים הכי משמעותיים אצלנו במכללה הוא התאמת תוכנית הלימודים עבור הסטודנט. בהתאם לכך אנחנו מציעים ללומדים אצלנו מגוון רחב של אפשרויות לימוד. לימוד השקעות במכללה לאו דווקא מצריך וויתור על שעות עבודה או על סידורים אישיים אחרים. יש לנו מערך של לימודי ערב ולימודים במתכונת מקוונת. בנוסף לכך יש לנו קורסים מיוחדים שאנחנו מלמדים במתכונת היברידית המשלבת בין הלימוד הדיגיטלי לפרונטלי. 

ייעוץ השקעות במכללת אורין שפלטר

בתחום ההשקעות יש לנו כמה קורסים מרכזיים. אחד הקורסים המובילים שלנו הוא קורס השקעות נדל"ן. קורס בסיסי ללא רקע מוקדם המיועד עבור כל מי שמתעניין בתחום. הקורס מתאים לאנשים המעוניינים לעבוד כסוכני נדל"ן אך גם עבור כל מי שמעוניין להכיר את עולם השקעות הנדל"ן. הקורס מיועד למשקיעים הרוצים לרכוש דירה ולאנשים המעוניינים לדעת איך לנתח עסקאות בתחום.

קורס נוסף אצלנו במכללה הוא שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות, המיועד לפתוח עבורכם דלת לעולם ההשקעות. בקורס לא נכנס לעומק של כל השקעה אלא נתן לכם סקירה קצרה של כל האפשרויות העומדות בפניכם בשוק. המטרה בסופו של הקורס לדעת אילו אפיקים מתאימים עבור הסטודנט. קהל היעד של הקורס הוא אנשים עם כסף פנוי שלא מכירים את האלטרנטיבות הקיימות בשוק. קורס השקעות בשוק ההון יקח אתכם יד ביד ויציג בפניכם את מגוון האפשרויות וההזדמנויות להשקעה מניבה בשוק, תקבלו ארגז כלים מעשי שישמש אתכם בכל הזדמנות.

יש לנו גם מסלול מיוחד בייעוץ השקעות וניהול תיקים, המכין אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך. המסלול לוקח בין שנה וחצי לשנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. בסיום הלימודים תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה או תשעה חודשים בהתאם למסלול שבחרתם. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורסים אצלנו במכללה? רוצים לדעת איזה קורס מתאים במיוחד עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.