לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

רכישת ביטוח היא אחת ההחלטות החשובות ביותר עבור כל בית עסק. במיוחד כאשר מדובר בביטוח רכוש או בכל סוג אחר של ביטוחים המקנים לכם ביטחון בנוגע לנזקים עתידיים. יועץ ביטוח לעסקים עוזר לבית העסק לבחור את הביטוח המתאים ביותר עבורו ועבור הצרכים של העובדים. בהתאם לכך היועצים עובדים למען טובת הלקוח בלבד ומספקים עבורם שירות אובייקטיבי ומקצועי. 

בכל פעם שאתם עושים ביטוח למשפחה, לרכב או לבית, פנו ליועץ ביטוח עצמאי שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. הם עובדים עם חברות ביטוח וסוכנויות שונות כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורך. יועץ הביטוח העצמאי יציע את הידע והמומחיות שלו כדי לוודא שאתה מקבל את ההחלטה הטובה ביותר שאפשר.

שירותי הייעוץ עבור עסקים ניתנים על ידי סוכנויות הביטוח השונות או על ידי יועצים מקצועיים העובדים באופן עצמאי. יועצים בתחום הביטוח עוברים הכשרה מקיפה לעבודה בתחום והם צריכים לעמוד בבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בעולם הביטוח ישנם שני מסלולים מרכזיים הביטוח האלמנטרי והביטוח הפנסיוני. יועצים פנסיוניים או אלמנטרים העובדים בתחום, מספקים שירות כולל ומקיף לאלפי לקוחות מדי שנה. זהו אחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה.

מסלולי לימוד ביטוח אלמנטרי ופנסיוני

היועצים בתחום הביטוח חייבים לעבוד ביחד עם הלקוחות, בשביל להשיג עבורם את התנאים הטובים ביותר. בהתאם לכך, צריך קודם כל לבצע סקירה מקיפה של כל הצרכים של החברה. על הסוכנים לבדוק שהכיסוי הביטוחי אכן מכוסה באופן מלא, ומתאים לכל התרחישים האפשריים. מדובר כמובן באחריות גדולה ולכן כדאי לבחור את בעלי המקצוע המתאימים שעברו הכשרה מתאימה. מכללות שונות ברחבי הארץ, מכשירות אנשי מקצוע לעבודה. הלימודים מכינים את הסטודנטים למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים ומכינים אותם לסטאז'. 

אתה צריך להיות מוכן לכל דבר בחיים. אתה צריך לדעת אם פוליסת הביטוח שלך מספיקה או לא כדי לכסות הכל. לכן צריך איש מקצוע. יועץ ביטוח הוא המומחה בתחום, המתעדכן באופן שוטף בכל המגמות והרפורמות המתרחשות בתחום. היועצים גם מומחים במצבים רפואיים, כך שהם יכולים להבטיח שהפוליסה שלך מספיקה כדי לכסות את כל מה שאתה עשוי להזדקק לו.

אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות יועצים לעבודה עם לקוחות. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בתחום הביטוח. אנחנו מציעים לסטודנטים שלנו מסלולי לימוד מעולים בביטוח אלמנטרי ופנסיוני והכשרה מלאה לעבודה עם לקוחות. 

מעוניינים להשתלב באחד המקצועות המעניינים ביותר בשוק העבודה? אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.