לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מתכנני פרישה עוזרים ללקוחות לקבל החלטות, באחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחיים. תכנון פרישה מתמקד בראש ובראשונה במתן עזרה ללקוחות, בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים. היועצים עוברים עם הלקוח על כל תוכניות החסכון וביחד איתו בונים תוכנית מפורטת לעשרים השנים הבאות לפחות. מתכנני פרישה הם מצרך מבוקש בשוק העבודה. בכל שנה דרושים מתכנני פרישה נוספים לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך המכללות השונות ברחבי הארץ, מציעות תוכניות לימודים עשירות ומגוונות בתחום. 

עם הפרישה באופק, תרצו להפיק את המיטב מכל אחת מתוכניות הפנסיה שלכם. יועץ פנסיוני מומלץ יכול לעזור לכם בכך. הם יעברו על כל התוכניות אליהן נרשמת, יראו לך אילו מהן מתאימות לך ביותר, ידריכו אותך כיצד למשוך כספים, ויתנו עצות אישיות יותר לגבי אורח החיים הרצוי לך לאחר הפרישה.

התוכנית שלנו במכללת אורין שפלטר להכשרת יועצי ומתכנני פרישה, מאפשרת לכם להתנסות בעבודה תוך כדי הלימודים. בהתאם לכך אנחנו עובדים עם מרצים שעובדים בפועל בתחום, ועם מרצי המכללה. מרצים שבאים מן השטח, מעניקים לסטודנטים הזדמנות לראות איך הדברים מתרחשים הלכה למעשה. במהלך הקורס נבצע חישובים באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבוני פרישה, ונתמקד בעיקר בתחום המיסוי. אחד הדברים הכי חשובים בנוגע לשימוש נכון בכספי הפרישה, הוא שיעור כספי המיסים על משיכת הכספים.

יועצי ומתכנני פרישה תוספת לעסק הפרטי

ייעוץ פרישה הוא תוספת מבורכת לעסק הפרטי. בשנים האחרונות העמלות של סוכני ביטוח ואנשים עצמאים מהתחום הפיננסי ירדו בהדרגה. לכן רבים מחפשים אפשרויות נוספות להגדלת ההכנסה. יועצי פרישה הם מצרך מבוקש בשוק העבודה. בהתאם לכך, ניתן להוסיף תכנון פרישה לתחום המקצועי שלכם בשביל למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות ישנים. 

בשנים האחרונות לקוחות רבים פונים לייעוץ מקצועי שנים רבות לפני הפרישה. שוק העבודה שלנו השתנה לחלוטין וכיום אנשים עוברים בין עבודות לעיתים תכופות יותר. בכל מעבר בין עבודות, אנשים רוצים לארגן מחדש את כל החסכונות הפנסיוניים. לכן קהל היעד שלכם כיועצים רק הולך וגדל מדי שנה.

עם היועץ פרישה לפנסיה, אנו מבטיחים שאנו מספקים את הייעוץ הפיננסי הטוב ביותר כפי שהוא חל על קרנות הפנסיה ועתיד הלקוח. זהו חוזה עם דרך ברורה ויעדים שנקבעו עבור שני הצדדים לעמוד בהם. אנו עובדים עם מומחים כדי לוודא שאנו תמיד מספקים הדרכה איכותית.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס מתכנני פרישה במכללת אורין שפלטר? אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם יועצי המכללה שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.