לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ פנסיוני הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר אצלנו במכללה. יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות לקבל החלטות באחד הרגעים המשמעותיים בחיים. בהתאם לכך רבים פונים לייעוץ מקצועי, לפני קבלת כל החלטה בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים. היועצים עוזרים ללקוחות לנהל את כל החסכונות הפנסיוניים, ולקבל החלטות בנוגע למשיכת הכספים. כמו כן הם דואגים לבנות ביחד עם הלקוח תוכנית מפורטת לעשרים השנים הבאות לפחות לאחר הפרישה.

ייעוץ פנסיוני בבנק הינו שירות אשר הולך וגדל בשנים האחרונות, עקב הגידול במספר האנשים המתקרבים לפנסיה. יועצים פנסיוניים עובדים יחד עם הלקוחות עד למציאת פתרון פיננסי אידיאלי, הן עבורם והן עבור בני משפחתם. צריכים עזרה בפנסיה? יועץ פנסיוני אישי יישב עמך וימצא את הפתרון הטוב ביותר.

יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות בכל שלב משלבי מעגל העבודה. כיום אנשים עוברים כמה עבודות במהלך החיים. בהתאם לכך לקוחות רבים פונים לייעוץ מקצועי, בשביל לשמור על כל הזכויות ולתכנן נכון את רגע הפרישה. ייעוץ פנסיוני לימודים במכללת אורין שפלטר היא ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע מבוקש. אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה להשתלבות מהירה במעגל העבודה. כמו כן אנחנו עוזרים לכם בסיום הלימודים למצוא עבודה. פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות בוגרי המכללה. 

לימודי ייעוץ פנסיוני 

לימודי ייעוץ פנסיוני כוללים מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך תוכנית הלימודים, אנחנו מכינים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. כמו כן אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים. לשם קבלת תעודת הסמכה בתחום, צריך לעשות סטאז' של חצי שנה. 

לימודי ביטוח פנסיוני באורין שפלטר מספקים לסטודנטים הבנה של כל תהליך הפנסיה והחיסכון הפנסיוני. אנו מתמחים בהכשרות למי שרוצה לעבוד כמקצוען בביטוח פנסיוני בתפקידים השונים. קורס ייעוץ פנסיוני אצלנו מציע את הידע והמיומנויות הדרושים לקריירה מצליחה בתעשייה המתפתחת הזו.

יועצים פנסיוניים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים. אך ישנם כמובן יועצים פנסיוניים עצמאיים. אם אתם מחפשים מקצוע איכותי לחיים עם אפשרויות להתקדם, ייעוץ פנסיוני יכול להיות מתאים עבורכם. בכל מקרה אתם מוזמנים לבוא אלינו לשיחת ייעוץ במכללה, לפני קבלת כל החלטה. אנחנו עושים את המיטב בשביל שכל סטודנט שלומד אצלנו ימצא את המסלול המתאים ביותר עבורו. אל תהססו לפנות עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.