לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לשם קבלת רישיון לעסוק בייעוץ פנסיוני, עליכם לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן אתם צריכים לעבור סטאז' של חצי שנה. תחום הייעוץ הפנסיוני הוסדר באמצעות חקיקה. חוק הפיקוח על שירותים פיננסים, קובע את כל התנאים בשביל לקבל רישיון לעבודה בתחום. בנוסף לכך יש לשלם כל שנה אגרה על הרישיון על מנת שישאר בתוקף.

לקוחות שרוצים לדעת האם היועץ הפנסיוני אליו הם פונים עבר הסמכה מתאימה, צריכים לבצע בדיקת רישיון יועץ פנסיוני באתר של משרד האוצר, אגף שוק ההון ביטוח וחיסכון. יועצים פנסיונים עוזרים ללקוחות בנוגע לכל חסכונות הפנסיה והפיצויים. בנוסף לכך, היועצים מוסמכים לעזור להם עם תיקי ההשקעות הפנסיוניות שלהם. יועץ פנסיוני מומלץ הוא אחד שיודע לזהות אצל לקוחותיו איזה מסלול הכי מתאים עבורם ומבצע את כל הבדיקות הדרושות לכך מתוך ידע קודם. לפני ביצוע השקעות פיננסיות עם כספי הפנסיה והפיצויים כדאי מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום. בדיוק בשביל זה צריך לפנות אל אנשים עם הרישיון וההסמכה המתאימה.

אצלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו מכשירים מדי שנה יועצים פנסיונים וסוכני ביטוח מעולים לעבודה. התוכנית שלנו בתחום מתאימה עבור כל מי שמעוניין לעבוד כיועץ פנסיוני במסגרת הבנקים וחברות הביטוח או באופן עצמאי. במכללת אורין שפלטר תמצאו קורס ייעוץ פנסיוני המקיף ביותר אשר יעניק לכם במהלך הלימודים גם תרגול מעשי להבנה מעמיקה של התחום. אנחנו מכשירים את הסטודנטים שלנו בצורה מקצועית על ידי מיטב המרצים בתחום, אנחנו משלבים בין מרצי המכללה לאנשי מקצוע הבאים מן השטח. 

תוכנית לימודים בייעוץ פנסיוני

תוכנית הלימודים שלנו בייעוץ פנסיוני מתמקדת בהכנה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו מכינים אתכם לארבעת בחינות היסוד ולשתי הבחינות הגמר המקצועיות. הלימודים כוללים את כל קורסי היסוד בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן אנחנו מכינים אתכם למבחנים המקצועיים, באמצעות הקורסים שלנו מקצועית א' וגמר פנסיוני. הדגש שלנו בתוכנית הלימודים הוא על מקצועיות והכנה לעבודה. כמו כן אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר של המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.