לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ משכנתאות עוזר ללקוחות באחד הרגעים הכי משמעותיים בחיים. היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את ההצעה עבור הבנקים. הצעה מנוסחת כהלכה שעומדת בכל הקריטריונים שהבנק דורש, היא בעלת סיכויי הצלחה גבוהים מאוד. היועצים עוזרים ללקוח לבנות תמהיל משכנתא מתאים מבין 32 המסלולים הקיימים כיום בשוק. בהתאם לכך היועצים חייבים לשלוט בכל הרגולציות ובכל התקנות והחוקים ולהתעדכן על בסיס קבוע. ייעוץ משכנתאות טוב מתבצע על ידי מומחים שדואגים ללקוחות ומתאימים להם את מסלול המשכנתאות האטרקטיבי ביותר.

בקורס שלנו בייעוץ משכנתאות, אנחנו מקנים לסטודנטים שלנו כלים עדכניים לייעוץ איכותי ומקצועי. הקורסים שלנו מתעדכנים באופן קבוע, ומאפשרים לכם לקבל את כל הידע הנדרש לעבודה בתחום. אצלנו תלמדו מטובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים ומרצים של המכללה. השילוב בין המרצים הקבועים שלנו למרצים מן החוץ הוא הכרחי, בשביל להעניק לכם לימוד תיאורטי ומעשי ברמה הכי גבוהה שניתן.

ייעוץ משכנתאות תנאי קבלה ותוכנית לימודים

הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות מתקיים ללא תנאי קבלה. הקורס מתאים עבור כל מי שמעוניין לעבוד כיועץ משכנתאות במסגרת מוסד פיננסי או באופן עצמאי. כמו כן הקורס מתאים עבור אנשים בתחום הפיננסי והפנסיוני המעוניינים להוסיף עוד נדבך מרכזי לעסק הפרטי. חלק נכבד מהסטודנטים שלנו הם סוכני ביטוח שמעוניינים להגדיל את קהל הלקוחות ואת ההכנסה.

 ייעוץ משכנתאות הוא אחד המקצועות המבוקשים אצלנו במכללה. הלימודים נפרשים על פני חמישה עשר מפגשים בלבד כל מפגש בן שלוש וחצי שעות אקדמיות. לקורס ייעוץ משכנתאות מחיר מותאם לכמות המפגשים הקטנה יחסית ומתאים לכל כיס. בסיום הלימודים תקבלו תעודה משולבת של יועץ משכנתאות ומגייס אשראי. במהלך הקורס שלנו אנחנו מאפשרים לסטודנטים שלנו להתנסות בעבודה. המוטו שלנו הוא לימוד מעשי המכין אתכם בצורה מלאה לשוק העבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.