לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ משכנתאות נועד לעזור ללקוחות לקבל החלטה בנוגע לגובה המשכנתא. קודם כל היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את ההצעות עבור הבנקים. הבנק מעמיד בפני הלקוחות רשימה של דרישות שעליהם לעמוד בהם. לכן בשביל לקבל את התנאים הטובים ביותר מהבנקים, היועצים עוזרים ללקוחות לתכנן בצורה מדויקת את הגשת הבקשה. כמו כן היועצים בונים עבור הלקוחות את תמהיל המשכנתא המתאים.

יועצי משכנתאות חייבים לבדוק שההכנסות של הלקוח אכן מאפשרות לו לעמוד בתשלומים. כמו כן עליהם לקחת בחשבון את כל המצב הפיננסי של הלקוח ואת התוכניות שלו לעתיד. ייעוץ משכנתאות לימודים הם הפיתרון לרכישת ידע וניסיון בתחום בצורה האופטימלית ביותר. ייעוץ משכנתאות ופיננסים מאפשר ללקוחות לחסוך כספים על תשלומי מיסים מיותרים, ולתכנן את העתיד בצורה נכונה.

תוכנית לימודים ייעוץ משכנתאות

ייעוץ משכנתאות נלמד במסגרת המכללות השונות בכל רחבי הארץ. אצלנו במכללת אורין שפלטר, יש לנו תוכנית מיוחדת להכשרת יועצי משכנתאות. אנחנו מלווים אתכם לכל אורך הדרך החל מהשלבים הראשונים ועד למציאת עבודה בתחום. יועצים מובילים עובדים במסגרת הבנקים, במוסד פיננסי מתאים או באופן עצמאי. 

במהלך הקורס שלנו נלמד על כל תחום האשראי על משכנתאות, ועל כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. כמו כן, נתנסה בחישובים בפועל באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות, ונתלווה לפגישת ייעוץ בבנק. במסלול לימודי ייעוץ משכנתאות במכללה תלמדו על כל האפשרויות בפתוחות בפני לקוחותיכם ותצברו גם ניסיון מעשי. הדגש שלנו הוא על לימוד תיאורטי ברמה גבוהה עם הכנה מעשית לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך נלמד על כלכלת המשפחה ועל ייעוץ ממוקד. המרצים שלנו, אנשי מקצוע בתחום, יעזרו לכם להתכונן בצורה מלאה לכל תרחיש אפשרי. בנוסף לכך לאחר סיום הלימודים, נעזור לכם כמובן במציאת מקום העבודה המתאים עבורכם. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו בתחום? רוצים לקבל את סילבוס הקורס המלא? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי המכללה שלנו. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.