לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ פנסיוני על ידי יועצים מומחים, הוא שירות הניתן ללקוחות בכל שלבי החיים. גם אנשים המתחילים את דרכם במעגל העבודה, פונים כיום לייעוץ פנסיוני מקיף. בהתאם לכך, הביקוש ליועצים מובילים נמצא תמיד במגמת עלייה. 

ייעוץ פנסיוני בבנק, הוא שירות שניתן ללקוחות כל הבנקים בכל רחבי הארץ על ידי יועץ פנסיוני מומלץ. בנוסף לכך, היועצים הם גם מומחים לתכנון פרישה. בהתאם לכך, הם עובדים ביחד עם הלקוחות עד למציאת הפתרון הכלכלי האידאלי עבורם ועבור בני המשפחה. הייעוץ דרך הבנקים השונים הוא ייעוץ אובייקטיבי, ולבנק אין שום דרך להרוויח על חשבון החוסך. אופציות נוספות לפרנסה, הם עבודה כעצמאים. 

עד שנת 2005 יועצים פנסיוניים היו בעצם סוכני מכירות של החברות שמספקות חסכונות פנסיוניים. לאחר הרפורמה של ועדת בכר, מצב השוק השתנה באופן משמעותי. כיום היועצים הם אנשי מקצוע לכל דבר ועניין, המעניקים שירות אובייקטיבי ללקוח. כמו כן מכללות רבות מציעות תוכנית לימודים מסודרת ומקיפה של התחום. גם אצלנו במכללת אורין שפלטר, תוכלו לרכוש השכלה מקצועית בתחום. התוכנית שלנו מכינה אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

לימודי ייעוץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר

הלימודים במכללה מכינים אתכם בצורה מקיפה למעבר בהצלחה של ארבעת מבחני היסוד של הרשות לניירות ערך. כמו כן יש לנו הכנה מעולה למבחנים המעשיים של משרד האוצר. קורס ייעוץ פנסיוני כולל הכנה למבחנים בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן אנחנו מכינים אתכם למבחן במקצועית א ובגמר פנסיוני. צוות המורים של המכללה, הוא חוד החנית שלנו. כולם אנשי מקצוע מעולים שיעזרו לכם לעבור את כל המבחנים בהצלחה יתרה.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים על תוכנית הלימודים? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אל יועצי הלימודים של המכללה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.