לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס ייעוץ פנסיוני, מתאים במיוחד עבור סטודנטים המחפשים מקצוע מכניס. יועצים פנסיונים מובילים, עובדים במסגרת הבנקים או בחברות הביטוח השונות. כמו כן רבים מהסטודנטים שלנו עובדים כעצמאים בסיום הלימודים. ייעוץ פנסיוני, יכול להיות תוספת נחמדה לעסק הפרטי. לימודי תכנון פרישה, מרוויחים במיוחד מהוספת עוד מקצוע לתחום ההתמחות שלהם. כך הם יכולים לשרת את הלקוחות שלהם בצורה מלאה, ולפנות ללקוחות חדשים. שימור לקוחות אצלכם בעסק הפרטי, הוא נדבך מרכזי בעולם התחרותי של ימינו. אם תציעו להם עוד שירות מקצועי תוכלו להמשיך אתם לאורך השנים.

כיום רבים מהעובדים במשק, פונים לקורס ייעוץ פנסיוני עוד בשלבים מוקדמים. בגלל השינוי בתעסוקה בשנים האחרונות, והניידות של אנשים בין עבודות, החשיבות של התייעצות עם איש מקצוע, עלתה בהדרגה. רבים מהלקוחות שלכם, מעוניינים לשמור על רמת חיים גבוהה לאחר הפרישה, ולדאוג למשפחה שלהם בכל מקרה לא צפוי. כאן התפקיד שלכם הוא לשמור על כלכלת המשפחה ועל האיזון הפיננסי, ולהציע ללקוחות את המסלולים והביטוחים המתאימים עבורם.

התאמת הביטוח ללקוח נעשית כמובן בתיאום מלא עימם. עליכם להיות קשובים לרחשי ליבם של הלקוחות ולתת להם שירות מותאם אישית. זה היתרון הגדול של המכללה שלנו. אנחנו מעסיקים אנשי מקצוע בתחום שחולקים אתכם את הניסיון המקצועי שלהם תוך כדי הלימודים.

 

ייעוץ משכנתאות והבטחת כלכלת המשפחה

במהלך קורס יסודות הביטוח, אנחנו דואגים להכשרה מלאה בתחום. אתם רוכשים את כל הידע המשפטי הנדרש, ולומדים לעומק את כל המסלולים בשוק. כמו כן אנחנו שמים דגש מיוחד על כלכלת המשפחה. שמירה על איזון פיננסי, היא דבר לא פשוט עבור עמיתים רבים, הרגילים להכנסה חודשית קבועה. כעת לאחר הפנסיה, הם צריכים לתכנן מסלול מחדש, ולבדוק את האופציות הטובות ביותר למשיכת כספי הפיצויים ולפריסת הפנסיה החודשית. יועצים מובילים, חוסכים עבור הלקוחות שלהם כספים רבים בתשלומי המיסים, ומעניקים להם אפשרות לפרוש בכבוד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.