לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס יסודות הביטוח און ליין, מתאים במיוחד עבור אנשים עסוקים. אם אתם עובדים במשרה מלאה, אבל לא מוכנים לוותר על השכלה מקצועית, הקורס שלנו מותאם במיוחד עבורכם. קורס יסודות הביטוח פונה במיוחד לאנשים המעוניינים לעבוד כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים פנסיוניים. הלימודים מתקיימים ללא ידע מוקדם בתחום. בסוף הקורס תהיו מוכנים כהלכה למבחן ההסמכה בייעוץ פנסיוני מטעם הרשות לניירות ערך.

הקורס שלנו במכללת אורין שפלטר, נמשך שלושה חודשים והוא ללא תנאי קבלה. הקורס מותאם עבור אנשים המעוניינים לעבוד בהמשך כסוכני ביטוח כלליים או פנסיוניים. בהתאם לכך, תוכלו להתמחות אצלנו במכללה באחד מהתחומים הללו. אנחנו מספקים עבורכם אפשרות להשתלב בשני המקצועות. תוכלו להתחיל אצלנו את הלימודים ולאחר מכן להחליט על המסלול המתאים ביותר עבורכם.

היתרון הגדול של המכללה שלנו, הוא הייעוץ וההכוונה לאורך כל הדרך. במהלך הלימודים אנחנו עוזרים לכם לקבל החלטות מותאמות לצרכים שלכם. כמו כן בסיום ההכשרה, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה. בעזרת פורטל המשרות שלנו, תוכלו בקלות להשתלב במעגל העבודה. יש לנו עשרות הצעות מדי יום במיוחד עבורכם, מכל החברות המובילות בתחום.

 

מסלולי לימוד ביטוח כללי ופנסיוני

אצלנו במכללת אורין שפלטר, יש לנו שני מסלולים מיוחדים עבור סוכני ביטוח. המסלול לימודי ביטוח אלמנטרי והמסלול הפנסיוני. סוכן ביטוח כללי, אחראי על כל התחום של ביטוחי רכוש ותאונות וכל ביטוחי הרכוש הפרטיים והעסקיים. סוכני ביטוח פנסיוני, משתלבים בסיום הלימודים כיועצים או משווקים פנסיוניים, במסגרת הבנקים או בחברות המוסמכות לכך.
מתבלטים באיזה מסלול לבחור ? פנו אלינו עוד היום אל יועצת הלימודים שלנו. נשמח לעזור לכם עם הבחירה. במהלך הייעוץ תקבלו את כל הכלים הנדרשים, בשביל להגיע אל ההחלטה המתאימה ביותר עבורכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.