לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס יועץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר מתקיים ללא תנאי קבלה. במהלך הקורס תלמדו את כל התכנים הנדרשים בשביל להשתלב בעבודה. הקורסים שלנו בנויים במתכונת משולבת תיאורטית ומעשית המכשירה אתכם כיועצים פנסיונים מובילים במסגרת הבנקים וחברות הביטוח. בדיוק בשביל זה אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שעובדים כבר שנים רבות בתחום. מרצים מהשורה הראשונה עם השכלה מתאימה ובעיקר עם ניסיון עבודה שעומד כולו לרשותכם.

באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים תלמדו לעומק איך להתמודד עם לקוחות ואיך להציע עבור כל לקוח את התוכנית המתאימה. יועצים פנסיונים עוזרים למאות אלפי לקוחות כל שנה לתכנן בצורה נכונה את תהליך הפרישה. החסכון הפנסיוני הוא הכרטיס שלנו לחיים בכבוד לאחר הפנסיה. רבים מהפורשים אינם יודעים איך לנהל נכון את כל הביטוחים השונים ואת קרנות ההשתלמות. תשלומים מיותרים משולמים מדי שנה על ביטוחים שלא מתאימים למבוטח.

 

 קורס יועץ פנסיוני תנאי קבלה

 

המומחיות של היועץ הפנסיוני היא להתאים את המסלול הנכון לאדם המתאים. זאת עבודה ששכרה בצידה הן מבחינה כלכלית והן מבחינת הסיפוק שבעזרה ללקוחות. אם אתם מעוניינים בעבודה מאתגרת ומתגמלת בתחום הפיננסי אנחנו ממליצים לכם בחום להיכנס לסילבוס שלנו ולראות את רשימת הקורסים הפרונטלים, קורסים אונליין ואת חומר הלימוד. אתם מוזמנים גם ליצור איתנו קשר בנוגע ללימודים בכל עת.

תנאי שכר

בסיום הלימודים תנאי השכר עבור יועץ פנסיוני מתחילים עם 8000 ש"ח לחודש. במהלך העבודה תוכלו להגיע לשכר של 18,000 ש"ח בחודש. משווק פנסיוני הינו אחד התפקידים המוצעים בתחום מבוקש זה ועם ההכשרה המתאימה ניתן להגיע למשכורת מכובדת במינימום זמן. הנכס הגדול ביותר עבור יועצים הוא כמובן תיק הלקוחות שלהם. השקעה בלקוחות ובניית תיק איכותי למשך שנים רבות מאפשרת לכם להגדיל את ההכנסה שלכם בצורה משמעותית. מבחינת גובה ההכנסות השמים הם הגבול. ככל שתרכשו יותר קליינטים מרוצים כך השכר שלכם ירקיע שחקים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.