לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מיסוי קצבאות פרישה נעשה לאחר היציאה לגמלאות. הקצבאות מחויבות במס הכנסה. את גובה המס מחשבים על פי מדרגת המס השולי של העובד. החישוב מתבצע בהתאם למעמדו של העובד בפועל, בזמן קבלת המענק. ניתן לקבל פטור ממס הכנסה אם כלל התשלומים שהעובד מקבל במהלך הפרישה אינם עולים על סכום מסוים. לפני הגשת הבקשה, יש לבצע שקלול מלא של כספי פיצויי הפיטורים, פדיון ימי מחלה וסכומים נוספים המשולמים לפורשים.

חשוב מאוד לשים לב שעל כל סכום מעל לתקרה יש לשלם מס הכנסה. המס נגבה עבור כספי המעסיקים ושחרור של כספים על ידי העובד מקופות הגמל. במקרים מיוחדים ניתן לקבל פטור נוסף על מענק פרישה. על הפורשים למלא את הטפסים הנדרשים לצורך סיכום ההעסקה. טופס 161א הוא החשוב ביותר. בטופס זה העובד מציין אם הוא רוצה למשוך את כספי פיצויי הפיטורים בקופות הגמל. אופציה נוספת היא להשתמש בהם לצורך קצבה או רצף פיצויים. רבים מהעובדים היוצאים לגמלאות אינם יכולים לבצע את כל השירותים הנדרשים בעצמם. פורשים רבים מתייעצים עם מומחה לפרישה לפני קבלת ההחלטה על משיכה הכספים. כל זאת ועוד, ניתן לגלות בתהליך תכנון פרישה פשוט אצל יועץ מוסמך שעבר הכשרה מקצועית בתחום, במכללת אורין שפלטר ניתן למצוא קורס ייחודי שיעניק לכם ידע וכלים שסייעו להשתלבות בתחום בצורה היעילה ביותר.

 

מיסוי קצבאות פרישה

 

מומחה לפרישה

מומחה לפרישה מכיר לעומק את כל תחום המיסוי. המומחה מייעץ ללקוחות על האופציה הטובה ביותר עבורם בנסיבות הקיימות. היציאה לגמלאות לאחר שנים רבות של עבודה, מצריכה שיקול דעת פיננסי. רק אדם מקצועי יכול באמת לטפל בכל הכספים שחסכתם במשך השנים. רבים ממשיכים לעבוד גם לאחר גיל הפרישה. פרישה מדומה עולה לפעמים ביוקר. הפורשים משלמים במיסים מיותרים. בשביל לא לשלם למדינה יותר מהנדרש חשוב להתייעץ עם מומחה למיסוי כספי פרישה.

המכללה שלנו מכשירה מדי שנה עשרות יועצי פרישה. היועצים שלנו עובדים כעצמאים או במסגרת חברה מתאימה בכל רחבי הארץ. כל הבוגרים של המכללה הם אנשי מקצוע מעולים. כולם עוזרים ללקוחות שלהם להפחית את תשלומי המיסים. אנחנו מלמדים סטודנטים מכל רחבי הארץ בשלוחות שונות של המכללה.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.