לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

טיפול במיסוי כספי פרישה, דורש המון זמן ומחשבה. טיפול בכספי הפיצויים והפנסיה ותכנון מס נעשים בדרך כלל על ידי יועצים פנסיוניים. לאדם מן הישוב אין את הכלים הנדרשים לבצע את המחקר המעמיק בעניין. אחת השאלות המרכזיות נוגעת למשיכה מיידית של כל כספי הפנסיה או השקעה שלהם באפיקי חסכון. ניהול הכספים ותשלום המיסים הנדרשים בצורה חכמה, יכולים לחסוך עבור הפורשים סכומים ניכרים מדי חודש בחודשו. הכנה לפרישה לפנסיה על ידי מומחה יעזור לכם לנהל את הכספים שצברתם במהלך השנים. כספי קרנות ההשתלמות וקופות הגמל וכספי הפיצויים. בעזרת תכנון נכון תייצרו לעצמכם מקורות להכנסה חודשית קבועה. תתכננו את העתיד בצורה שקולה כולל תקציב חודשי לתא המשפחתי, יצירת תזרים מזומנים מדויק ואחראי המבוסס על שיקול מקצועי.

 מיסוי כספי פרישה

תכנון פרישה

לאחר שנים רבות של עבודה הגיע הזמן לקצור את הפירות. כל החיים עמלתם על צבירת הון ועל שימוש נכון במשכורת החודשית. עכשיו במהלך הפרישה וקבלת כספי הפיצויים, הגיע הזמן לשנות את צורת החשיבה. לנהל את הכספים בצורה חכמה עבורכם ועבור בני המשפחה. חלק מהפורשים משקיעים את כספם בקרנות הפנסיה השונות, אחרים בביטוח מנהלים או בקופות גמל. יועצים מומחים מנהלים את הכספים בצורה מיטבית לטובת הלקוחות. בשביל לא לשלם עמלות מיותרות ומיסים גבוהים לרשויות המדינה. תכנון פרישה הוא תהליך חשוב מאוד שיש לבצע במהלך שנותינו כעובדים שכירים כדי שבעת הפרישה והיציאה משוק העבודה יהיה לנו ביטחון כלכלי כלשהו - לנו ולמשפחתנו.


תכנון פרישה על ידי איש מקצוע מומחה לפרישה הוא האופציה הטובה ביותר. במכללת אורין שפלטר מכשירים יועצי פרישה מומחים שעובדים בתחום בכל רחבי הארץ. יש לנו מסלול מיוחד לסוכני ביטוח ולאנשי פיננסים שעוזר להם להקפיץ את ההכנסה. עסק שמוסיף ייעוץ פרישה זוכה לתוספת מבורכת ששכרה בצידה. המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים שעובדים בעצמם כיועצי מס מומחים לפרישה, רואי חשבון וסוכני ביטוח מובילים.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.