לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס ההכנה שלנו של יסודות הביטוח מכין אתכם בצורה מלאה למבחנים של משרד האוצר. הקורס שלנו כולל הכנה ללימודי יועץ פנסיוני או סוכן ביטוח אלמנטרי, כללי. במסלול לימודי סוכן ביטוח באורין שפלטר תקבלו את כל הידע הפרקטי והמעשי שיסייע לכם להבנה, צבירת ניסיון ועם סיום הלימודים - השתלבות מהירה ונוחה בתחום. בשביל לקבל את התעודה צריך להשלים את כל מקצועות היסוד הנדרשים, כלכלה מימון וחשבונאות. בשביל יועץ או משווק פנסיוני יש לסיים שני קורסים נוספים, מקצועית א' וגמר פנסיוני. בנוסף למבחנים של משרד האוצר יש לעבור מבחן של הרשות לניירות ערך בארבעת המקצועות הבסיסיים. בשביל לקבל תעודה של סוכן ביטוח אלמנטרי יש להשלים קורסים נוספים בביטוח רכוש ותאונות. קורס נוסף בתחום הביטוח שיכול לעניין אתכם הוא חיתום עסקי, החתם העסקי הוא החותמת הרשמית של כל עסקה. הוא מעריך את החלות של פוליסת הביטוח. החתם בודק האם המבוטח אכן ראוי לקבל את התנאים המוצעים. הוא מעריך את הסיכונים ומקבל את ההחלטה בעניין.

 

לימודי רישיון סוכן ביטוח

 

השמה מקצועית לאחר הלימודים

אחד הדברים המשמעותיים ביותר בלימודים הוא השמה מקצועית. אנחנו במכללת אורין שפלטר הקמנו מערך השמה שעוזר לסטודנטים שלו למצוא עבודה לאחר סיום הלימודים והמבחנים הנדרשים. אצלנו תמצאו את כל ההצעות המובילות מחברות ובנקים ברחבי הארץ. אנחנו מרכזים עבורכם מידע רלוונטי בהתבסס על תוכניות הלימודים שלנו בקורסים. השילוב בין לימודים לעבודה הוא במרכז העניינים. אנחנו מרגישים מחויבות לדאוג לסטודנטים ולבוגרים שלנו ולאפשר להם למצוא פרנסה מכניסה. בסופו של דבר הלימודים במכללה מיועדים להכשרה מקצועית ושירותי ההשמה הם ההמשך הטבעי ללימוד. על שאלות כמו כמה מרוויח סוכן ביטוח, מהי מסגרת התפקיד ומהו מיקום המשרד? תוכלו לדעת עם סיום הלימודים בשיחה קצרה עם מערך ההשמה שלנו שישמח לסייע לכם ולענות לכם על כל השאלות.


חתמנו על שיתופי פעולה עם חברות הביטוח, הבנקים ובתי ההשקעות הגדולים במיוחד עבורכם. אתם תהיו הראשונים בקבלת המידע הרלוונטי בנוגע לאפשרויות תעסוקה. היתרון הגדול הוא כמובן שכל הקודם זוכה. השירות שלנו נעשה לטובת הסטודנטים והוא חלק מהחזון של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.