לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

משכנתא היא ההתחייבות הפיננסית הכי גדולה שאנשים לוקחים במהלך חייהם. לפני ההתחייבות יש לברר לעומק מהי התוכנית המשתלמת ביותר עבורנו. יש לבדוק פרמטרים רבים לפני קבלת ההחלטה. עלינו לבדוק מהי גובה המשכנתא האידאלית עבורנו, לחשב את תקופת ההחזר ואת הריבית, לבדוק את סוג ההצמדה ואת תנאי ההחזרה. פרמטרים אלו ועוד רבים אחרים הופכים את ההחלטה לעניין למקצוענים בלבד. רק יועצי משכנתא בלתי תלויים יכולים לבצע עבורנו את כל מערך השיקולים. כיום יועצים מובילים הם מצרך מבוקש בשוק המשכנתאות. לכן יועץ משכנתאות לימודים הפכו לתחום פופולארי ביותר. רבים פונים כיום ללימודים בתחום בידיעה שבסיום הלימודים תחכה להם עבודה מכניסה.

העניין המרכזי ביותר עבור רבים מהסטודנטים הוא כמובן העלות של הלימודים. במכללת אורין שפלטר הקמנו מערך ייעוץ והכוונה לתעסוקה שעוזר לסטודנטים שלנו למצוא עבודה. מייד עם סיום הלימודים תוכלו להשתלב בבנקים ובחברות המספקות שירותי ייעוץ. מערך ההשמה שלנו לסטודנטים אוסף עבורכם את כל ההצעות המובילות בתחום. העלות של הלימודים לא גבוהה ומייד בסיומם תוכלו למצוא עבודה.

 לימודי ייעוץ משכנתאות עלות

 

תוכנית הלימודים

תוכנית הלימודים המקיפה שלנו מכינה את הסטודנטים בצורה מלאה למעגל העבודה. על מנת לקבל את ההכשרה המלאה יש להירשם לקורס ייעוץ משכנתא במכללה, בו תקבלו ארגז כלים וידע רב להצלחה בתחום. אצלנו הדגש הוא על ניסיון מעשי הנרכש במהלך הלימודים. בהכשרה הלימודית תכירו לעומק את תחום הנדל"ן, תלמדו איך לבנות תמהיל משכנתא אופטימאלי ולהתאים את המשכנתא לכלכלת המשפחה. אנחנו מכינים את הסטודנטים שלנו לעבודה עם לקוחות בפועל. אצלנו שמים דגש מיוחד על סימולציות ותיאורי מקרים והמרצים שלנו כולם אנשי מעשה מובהקים. יועצים בחירים עם ניסיון רב שנים בתחום.


יועצי משכנתאות מובילים כיום מהפך בתחום הייעוץ הבנקאי. בעזרתם של יועצים מקצועיים הלקוחות חוסכים אלפי שקלים על תשלומים מיותרים. בעזרת הידע המקצועי שלכם אתם מאפשרים למשפחות רבות להגשים את חלומם לקניית דירה. אנחנו עושים את המיטב בשביל שכל הבוגרים שלנו ימצאו תעסוקה לאחר סיום הלימודים. אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שהעתיד שלכם נמצא בידיים הנכונות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.