לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ייעוץ השקעות במכללת אורין שפלטר מכשירים אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. אנשים רבים מנסים להגדיל את השכר החודשי שלהם באמצעות אפיקי השקעות שונים. רבים מהמשקיעים החדשים אינם יודעים איך לנהל את תיק ההשקעות שלהם ולא תמיד יש להם את הידע המתאים. מעטים הם האנשים המכירים את השוק לעומק ויכולים להשקיע בצורה חכמה. כאן נכנסים יועצי ההשקעות לתמונה ומספקים ללקוחות שלהם ייעוץ מקצועי ואישי בדרך אל ההצלחה. להכשרת יועץ משכנתאות לימודים בסיסיים שאינם דרושים השכלה גבוהה או מבחן פסיכומטרי, מסלול הלימודים יחסית קצר אך מקיף ומעניק לתלמידים את כל הכלים והידע שהם זקוקים לו. יועץ השקעות הוא מקצוע נדרש בעולם שבו כמות המשקיעים עולה בהדרגה.

אצלנו במכללה המחיר של הקורס מתורגם בצורה ישירה לשכר בסיום ההכשרה. אנחנו מקפידים על מחירים סבירים שיאפשרו לסטודנטים מכל שכבות האוכלוסייה להשתלב בקורסים שלנו. יש לנו גם קורסים מקוונים במחיר מוזל. אם אתם מעוניינים ללמוד באיכות גבוהה במחיר שווה לכל נפש אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המכללה שלנו. לימודי ייעוץ משכנתאות הוא מקצוע לכל דבר ועניין ובסיום הקורס תקבלו רישיון עבודה לעסק בתחום. תצטרכו כמובן לעבור את המבחנים של הרשות לניירות ערך ולעשות סטאז' של חצי שנה שיכשיר אתכם ישירות למעגל העבודה.

 

 לימודי ייעוץ השקעות מחיר

 

התנהלות מול לקוחות

התנהלות מול קהל היא אחד הדברים המרכזיים ביותר בייעוץ השקעות. אחד הדברים המשמעותיים בהכשרה שלנו הוא הדגש על עבודה עם לקוחות. ישנם לקוחות אמיצים שמשקיעים בגדול ואחרים המשקיעם בהתאם לחישוב סיכונים סולידי. אתם חייבים להתאים את אופי הייעוץ שלכם לאדם ולספק שירות אישי מכוון ללקוח. אחד הנדבכים הכי חשובים בקורס שלנו הוא הסטאז' של שישה חודשים במהלכו תוכלו להתנסות בעבודה בפועל וליישם הלכה למעשה את כל מה שלמדתם בכיתה. יישום מעשי של החומר התיאורטי הוא הכרחי להתחלת העבודה. לאחר הקורס תוכלו מיידית להתחיל בעשייה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.