לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

רבים מהסטודנטים שלנו במכללה הם אנשים עסוקים. סוכני ביטוח העובדים למחייתם במהלך היום, עובדי בנקים ואנשי פיננסים שמסיימים את העבודה בשעות הערב. לכן לימודים בשעות הערב מאפשרים להרבה מהסטודנטים לרכוש מקצוע בזמן שנוח להם. אנחנו עושים את המיטב להתאים את הלימוד לסטודנטים שלנו. כל תוכניות הערב שלנו מאפשרות לימוד באווירה רגועה. בזמן שאנחנו מכסים את כל החומר הלימוד הנדרש אנחנו לא מעמיסים עליכם מידע מיותר. לימודי ייעוץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר מתאימים לכולם ומכילים את כל נושאי הלימוד החשובים לקבלת הכשרה מלאה בתחום. הלימוד שלנו מכוון באופן מדויק לעולם המעשה. בהתאם לכך אנחנו מכשירים יועצים פנסיונים מובילים לקראת הסמכה מקצועית בתחום. בסיום הלימודים תקבלו תעודה של יועץ פנסיוני ותרכשו ניסיון שיעזור לכם להתחיל מיידית בעבודה.

 

 ייעוץ פנסיוני לימודי ערב

 

יועצים פנסיונים ופרישה

ייעוץ פנסיוני לימודים בצפון עוזר לרבים לפרוש לגמלאות בכבוד. היועץ הוא איש מקצוע אובייקטיבי שתפקידו לעזור למבוטח לחסוך בעלויות החודשיות ולמצוא את התוכנית המתאימה ביותר עבורו. היועצים עוזרים ללקוחות עם קופות הגמל, קרנות ההשתלמות והביטוחים הפנסיוניים. כל אלו הם אפיקי השקעה לתווך ארוך. לכן כל חסכון קטן הוא רווח משמעותי לשנים רבות. היועצים אחראים על מידע אמין ואיכותי למבוטחים כולל ליווי לאורך השנים. אצלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו מכינים אתכם בצורה המקצועית ביותר לתחילת העבודה. כל הבוגרים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים שהשתלבו בתחום ועזרו למאות קליינטים לאורך השנים.


לימודי ביטוח פנסיוני מעניקים לסטודנטים את הכלים כדי לעזור לפורשים לתכנן בצורה מלאה את היציאה לגמלאות. יתרה מזאת בגלל המורכבות של המסלולים השונים והריבוי של ההצעות ללא יועץ מיומן קשה להגיע להחלטה. היועצים הם אנשי פיננסים היודעים את לקרוא את השוק ולתכנן בצורה מלאה את התחזית לעתיד. תכנון פרישה וכלכלת המשפחה הם חלק מההכשרה של התחום והם מרכזיים בעזרה ללקוחות בכל שלבי החיים.

 

 

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.