לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר מכשירים אתכם ללימודים כמשקיעים מובילים בשווקים בארץ ובעולם. אנחנו מכסים את כל הצד התיאורטי הנדרש להתמקצעות בתחום אבל מתמקדים בעיקר בצד המעשי. לימוד אינטראקטיבי הכולל סימולציות וניתוח עסקאות בפועל.ישנם משקיעים שאוהבים לקחת סיכונים בתקווה לרווח משמעותי מאוד על העסקה ויש כאלו שמעדיפים להשקיע בקטן, בהשקעות בטוחות עם תשואה נמוכה. בקורס שלנו תקבלו את כל הכלים הנדרשים בשביל לבצע כל עסקה שתרצו לעשות בעתיד. השקעות בבתים, בנייני משרדים, מגרשים, תעשייה ומסחר.


קורס השקעות בתחום הנדל"ן כולל לימודים מעמיקים של תחומי דעת רבים. קודם כל יש להבין לעומק את כל התחום המשפטי הקשור לנדל"ן, כולל המיסוי על עסקאות וניתוח חוזים והסכמים. בקורס השקעות נדל"ן תלמדו מודלים כלכליים להערכת הפוטנציאל של שווי כל נכס, כמו כן נלמד בקורס את כל מושגי היסוד במקרקעין ואת התחומים המתמטיים לביצוע כל החישובים הנדרשים. ההכשרה שלנו כוללת התנסות מעשית בניתוח עסקאות בפועל על ידי טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה.

 

השקעות נדל

 

מוכנים לקפוץ למים? השקעות נדל"ן ההזדמנות שלכם להצלחה

השקעות מניבות הן ההזדמנות שלכם להצלחה. אם אתם חולמים על עסקאות בלילות ומעוניינים להתמקצע בתחום, קורס נדל"ן באינטרנט מתאים במיוחד עבורכם. הקורס בנוי משלושה חלקים המשלימים אחד את השני ומספקים לכם את כל הידע המעשי והתיאורטי. בחלק הראשון תכירו את כל התיאוריות והמושגים. בחלקו השני תלמדו את כל סוגי העסקאות השונות בארץ ובחו"ל. בשלב האחרון נעבור מהתיאוריה לפרקטיקה באמצעות ניתוח מקרי בוחן ועבודה מסכמת. הקורס מכיל ספר מקיף הכולל את כל המצגות וחומרי העזר הנלווים. בסיומו של כל שיעור יתנו שיעורי בית להעמקה ולתרגול ונעבור עליהם באופן יסודי בכל התחלת שיעור.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.