לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע מלא אודות מסלול לימודי ייעוץ השקעות המקצועי והמקיף ביותר - לחצו כאן

 

לימודי קורס ייעוץ השקעות במכללת אורין שפלטר נלמדים בקצב שלכם. הלימודים נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב שמתאים לכם. הקורס מיועד עבור עובדי בנקים או בתי השקעות אבל הוא פתוח לכל אחד שמעוניין ברכישת מקצוע או בשינוי תעסוקתי. אפשרויות התעסוקה בתחום רבות ומגוונות והן כוללות, עבודה כיועץ השקעות במסגרת הבנקים השונים או עבודה כעצמאי. אנחנו מציעים במכללה קורס מורחב הכולל גם ניהול תיקים. במסגרת הלימודים תוכלו לבחור במסלול המתאים עבורכם.


סמנכ"ל הכספים במכללה ומרצה בכיר במסלול לימודי ייעוץ השקעות במכללה


ייעוץ השקעות הוא מקצוע אובייקטיבי בוא אתם עוזרים ללקוחות שלכם להגיע אל ההחלטה הנכונה. ניהול תיקים כולל גם ביצוע של פעולות עבור הלקוחות. מנהל תיקים יכול לנהל את השקעותיהם של הלקוחות, לבצע פעולות קנייה ומכירה של ניירות ערך בהתאם לשיקול דעתו ולתיאום עם הלקוחות. מקצוע נוסף שניתן לשלב אותו בתוכנית הלימודים, הוא משווק השקעות. המשווק עובד בדרך כלל בבית השקעות ומשווק את המוצרים ליועצי משכנתאות בבנקים ולקוחות פרטיים.
אם אתם רוצים לדעת פרטים נוספים על העלות של הקורס ועוד פרטים נוספים נדרשים. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו באופן אישי. כל תוכנית כרוכה בעלויות מתאימות בהתאם להיקף ולזמן הלימודים.

יועץ השקעות, משווק השקעות, מנהל השקעות תנאי שכר
יועץ השקעות מתחיל בדרך כלל עם משכורת של 8000 ש"ח וכאשר הוא רוכש וותק וניסיון הוא יכול להגיע לשכר של 16,000 ש"ח. משווק השקעות מתחיל עם שכר של 8000 ש"ח והוא יכול להגיע לתנאי שכר של 20,000 ש"ח בחודש, זאת ללא בונוסים ועמלות. מנהל השקעות מתחיל עם שכר של 10,000 ש"ח והוא יכול להגיע לשכר של עד 24,000 ש"ח בחודש למנהל השקעות בכיר ו-35,000 ש"ח עבור מנהל מחלקת השקעות. 
תנאי השכר הם לא הקריטריון היחיד לבחירה במקצוע, כל אחד צריך לבדוק לעומק איזה מסלול מתאים ביותר עבורו והיכן הוא יכול לנצל את הפוטנציאל שלו בצורה הכי טובה. באופן כללי ניתן לומר כי מרוויח יועץ השקעות שכר נאה בהשוואה למשק.

במידה והלקוחות בונים את תיק ההשקעות שלהם באמצעות מנהלי תיקים, התפקיד המרכזי של המנהלים הוא לדאוג להתאמה של התיק לצרכי הלקוח. לדאוג לאיזון בין סיכון לפוטנציאל תשואה. הדבר הראשון שיש לבצע הוא קביעת רמת הסיכון, המתאימה עבור הלקוח. הדבר תלוי כמובן גם באופי של המשקיע. משקיעים נועזים, יבחרו במניות של חברה שעומדת בפני פריצה גדולה, גם אם יש בכך יותר סיכון. משקיעים סולידיים, יעדיפו חברות ידועות ויציבות. לקוחות סולידיים מעדיפים רווחים עקביים על פני התעשרות מהירה. התפקיד שלכם כמנהלי תיקים ויועצי השקעות, הוא לעבוד ביחד עם הלקוח. לבדוק האם הוא לא לוקח סיכון גדול מדי והאם ההשקעה מתאימה לצרכים של המשקיע. האחריות המוטלת על כתפי היועץ היא רבה. אבל התמורה היא כמובן בהתאם. יועצי השקעות מובילים מרוויחים סכומים נכבדים על הייעוץ המקצועי שלהם ללקוחות.

קורס יועץ השקעות

אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו משקיעים בלימודים מעשיים. לימודים המכינים אתכם להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות. כמו כן אנחנו שמים דגש על עבודה עם לקוחות. בהתאם לכך יש לנו שיעורים מיוחדים שבהם תתנסו במגוון רחב של מקרים ותנתחו אותם לעומק. המטרה שלנו היא שתלמדו בסופו של דבר להתמודד עם כל סוג הלקוחות והמשקיעים הפוטנציאלים. קורס יועץ השקעות מכין אתכם בצורה הטובה ביותר לשוק העבודה. בסיום הלימודים תוכלו מייד לבנות לעצמכם תיק לקוחות ולהגדיל במהירות את ההכנסה.

ניהול תיקי השקעות

בתי השקעות רבים בישראל, מנהלים את התיקים של הלקוחות, באמצעות מנהל תיקי השקעות אישי. המנהל יכול לבצע פעולות קנייה ומכירה, בחשבון הבנק הרשום על שם הלקוח. הלקוחות משלמים לבית ההשקעות דמי ניהול, בהתאם לסכומים המנוהלים בתיקי ההשקעות. התחום מוסדר במסגרת החוק והמנהל של התיק מורשה לבצע פעולות קנייה ומכירה של ניירות ערך, באמצעות החשבון הפרטי של המשקיע. מנהלי תיקים מובילים, מרוויחים סכומים נכבדים, בתמורה לעבודה. הלימודים אצלנו במכללה, מכשירים אתכם להתמקצעות בתחום, כולל מתן עזרה במציאת מקום עבודה בסיום הלימודים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.