לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס השקעות נדל"ן בחו"ל במכללת אורין שפלטר הוא הדרך הבטוחה להשקעה מניבה. בשביל להשקיע בצורה מקצועית בנדל"ן, צריך ללמוד לעומק את התחום ולהבין איך לנתח עסקה וכמובן את יסודות הנדל"ן. כל עסקת נדל"ן שעומדת לפניכם, מכילה יתרונות רבים אבל גם המון חסרונות. החסרונות של העסקה יכולים לעלות לכם בהפסדים כספיים ניכרים.
בקורס השקעות נדל"ן נלמדים כל הכלים הנדרשים בשביל לזהות עסקה בטוחה. הדגש שלנו על השקעות מעבר לים, מתאים במיוחד עבור אנשים שמוכנים לחשוב בגדול. במכללה קיים מסלול לימודים פרונטלי מקיף, אך גם קורס נדלן באינטרנט הנותן הזדמנות לחתך רחב יותר באוכלוסיה להתמקצע בתחום גם בתור הורים או עובדים במשרה מלאה.
תחום השקעות הנדל"ן במיוחד באירופה ובארצות הברית, הוא נושא חם מאוד בשוק. ערים מרכזיות כמו ברלין או לייפציג בגרמניה כמו ערים רבות ברחבי אירופה הפכו להיות יעד מבוקש עבור ישראלים. בארה"ב שם השוק הוא אינסופי ישראלים רבים טובעים בתוכו, אנחנו נעזור לכם לשחות בו בבטחה.

קורס יזמות נדל"ן הדרך הבטוחה להצלחה
הקורס המקיף שלנו מכין אתכם בצורה מלאה לשוק העבודה. הקורס מתאים עבור יזמים מתחילים המעוניינים לקבל כלים נוספים להצלחה ועבור כל מי שמתעניין בהשקעות נדל"ן. בין אם אתם מעוניינים לעבוד בתחום ובין אם אתם רוצים להשקיע באופן חד פעמי, הקורס שלנו יעזור לכם לעשות סדר בבלגן.


צוות ההוראה שלנו כולל עורכי דין מהשורה הראשונה, הבקיאים לעומק בכל תחום הנדל"ן. אנחנו מכסים את הצד המשפטי והעסקי כולל ניתוח של עסקאות מניבות ולימוד מעמיק של התוצאות. אנחנו מאמינים בלימוד מעשי מכוון להשקעה, לימוד שיאפשר לכם כבר בסיום הקורס להשקיע בהצלחה.
הקורס שפותח על ידי קבוצת יזמים מובילה, מספק עבורכם את כל הנדרש. קורס יזמות נדל"ן הינו עדכני המתחדש כל סמסטר ומכיל את כל ההתפתחויות החמות בתחום ההשקעות. אם אתם מחפשים הכנסה יציבה ובטוחה לשנים רבות, הגעתם אל המקום המתאים.

השקעות נדל"ן מעבר לים, נתפסות עבור רבים מהמשקיעים, כהזדמנות להצלחה. אך כמובן שישנם חששות מרכזיים לפני ההשקעה. איך אנחנו יכולים לנהל את הנכס שלנו, אם אנחנו לא נמצאים שם פיזית ? בהתאם לכך רבים פונים לקורס השקעות נדל"ן בחו"ל, בשביל לקבל את כל הכלים המתאימים. מכללת אורין שפלטר, משיקה עבורכם קורס אטרקטיבי בנושא, המעודכן מדי שנה. אנחנו מבצעים סקירה של כל האופציות העומדות לפניכם להשקעה. בנוסף תקבלו כלים מעשיים לניתוח של השוק ולהשקעה בטוחה ומניבה. הקורסים שלנו פונים גם אל אנשים המעוניינים לעבוד כיזמים ולהתמקצע בתחום.

היתרון המרכזי של השקעות מעבר לים, הוא כמובן המחירים הנמוכים יחסית לישראל. לא בכל מקום המחירים מתאימים עבור כל משקיע. לכן צריך לבדוק לעומק את טווח המחירים במדינה ובאזור בו אתם רוצים להשקיע. ההבדלים בין מקומות שונים באותו אזור ובאותה מדינה, יכולה להיות משמעותיים ביותר. דבר שני מאוד משמעותי עבור משקיעים רבים הוא התשואה. לצערנו התשואה עבור השקעות בישראל, לא תמיד גבוהה מספיק. נכון שאפשר למצוא עסקאות מעולות בארץ ועם השקעה וידע מתאים, ניתן לעשות זאת בהצלחה. אבל בהמון מקרים השקעה מעבר לים, הנעשית בצורה נכונה, מניבה תשואה גבוהה ויציבה. כל מה שצריך לדעת הוא איך עושים זאת בהצלחה ואת כל הכלים לכך תקבלו אצלנו בקורס.

קורס השקעות נדלן בחוץ לארץ

הבנה משפטית בדרך אל ההשקעה הבטוחה

אחד הדברים הכי משמעותיים, בנוגע לכל השקעה מעבר לים, הוא הבנה משפטית של חוקי הנדל"ן במדינה ובאזור. בשביל להשקיע כהלכה, צריך להכיר את כל החוקים והרגולציות בתחום. כמו כן יש לבדוק האם מגיע לכם החזר מס על ההשקעה. ישנן מדינות שיש בהם הסדר מיסים עם מדינת ישראל וההשקעות שם משתלמות ביותר.

אצלנו בקורס השקעות נדל"ן, אתם מקבלים הכשרה מלאה בשביל להשקיע בכל מדינה שרק תרצו. אתם מקבלים כלים מעשיים שיעזרו לכם לקבל כל החלטה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.