לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

פנסיה היא אחד הרגעים המכוננים ביותר בחיים. לאחר שנים רבות של עבודה הגיע הזמן לקצור את הפירות. אחד הדברים המשמעותיים ביותר בכל הנוגע ליציאה לפנסיה הוא עניין זכויות הפרישה. לפני היציאה לפנסיה, יש לבדוק לעומק את זכויות הפרישה שלכם. היציאה לגמלאות מחייבת אתכם לחשב את הזמן ל-20 השנים הבאות לפחות. חישוב מדויק של כל הזכויות וניצול מירבי של הכספים, יאפשרו לכם לפרוש בצורה בטוחה. השיטה היעילה ביותר היא כמובן ייעוץ פרישה מקצועי. לפני היציאה לפנסיה יש להתייעץ עם יועץ מס או רואה חשבון המתמחים בפרישה. יועץ פרישה מומחה, יעזור לבצע תכנון פיננסי מדויק, הכולל חישוב של כל החסכונות הפנסיונים שלכם ובניית תכנית לשנים הבאות. יועץ פרישה ימקסם עבורכם את הטבות המס האפשריות בשביל לא לשלם עלויות מיותרות.

יועץ מס מומחה לפרישה
מומחה לפרישה הוא איש מקצוע בתחום הפיננסים, בדרך כלל יועץ מס או רואה חשבון שהוסיפו לתחום ההתמחות שלהם ייעוץ פרישה. לפני היציאה לפנסיה יש המון דברים שצריך לקחת בחשבון. צריך לאתר את כל החסכונות שלכם במהלך שנות העבודה. החסכונות הפנסיוניים וקרנות ההשתלמות. צריך לתכנן את מימוש הפנסיה. האם אתם מעוניינים בקצבה חודשית או במקרה של קצבאות נכות בהיון חד פעמי, המרת קצבאות הנכות החודשיות במענק חד פעמי. יש לחשב את כל ענייני המיסים הנדרשים כגון, מענקי פרישה ומשיכת רכיב הפיצויים.



בכל המקרים האלו ובמקרים רבים נוספים ייעוץ מקצועי על ידי יועץ מס או רואה חשבון מומחה לפרישה הוא האופציה המועדפת. השאלה המרכזית איך יודעים איך לבחור את היועץ הנכון. אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים יועצי פרישה מהמדרגה הראשונה דרך לימודי תכנון פרישה לפנסיה. הבוגרים שלנו הם מטובי היועצים בתחום. כמו בכל תחום בחיים שבו נדרשת הכשרה מקצועית, גם יועץ פרישה נמדד בהתאם למקום הלימודים שבו הוא עבר את ההכשרה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.