לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ השקעות הוא אחד המקצועות הנחשקים ביותר בשוק העבודה. יועץ השקעות מומחה עובד בדרך כלל במסגרת אחד הבנקים הגדולים במדינה ומייעץ ללקוחות בנוגע לשוק ההון ולקניית נכסים מניבים. אנשים רבים מעוניינים להגדיל את ההכנסה החודשית ומחפשים דרכים להשקעה. עובדים רבים פונים לענף ההשקעות בשביל לספק לעצמם ולבני משפחתם אורח חיים ברמה גבוהה. כאן אתם נכנסים לתמונה. קורס ייעוץ השקעות מלמד אתכם איך לעזור ללקוחות שלכם למצוא את ההשקעה המתאימה. רוב האנשים אינם בקיאים ברזי השוק ואינם יודעים מהם הסיכונים עבור כל השקעה. יועץ מומחה מוצא עבור כל לקוח בהתאם לתקציב שלו ולאופי המיוחד של הלקוח את ההשקעה המתאימה.


השכר ההתחלתי בתחום מתחיל עם 8,000 ש"ח ליועץ השקעות מתחיל ומטפס עד 16,000 ש"ח עבור יועץ השקעות בכיר. יועצי השקעות מקבלים שכר מתגמל במיוחד כבר בתחילת ההעסקה והשכר מטפס מהר מאוד למעלה. יועצי השקעות טובים העושים את עבודתם בצורה מעולה יכולים בזמן קצר להגדיל את ההכנסה שלהם באופן משמעותי.

לימודי ייעוץ השקעות במכללת אורין שפלטר
המסלול שלנו במכללת אורין שפלטר מעניק לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל להפוך ליועצי השקעות מובילים, מהטובים ביותר בשוק העבודה. הקורס שלנו מועבר על ידי מיטב המרצים בתחום, אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים בהוראה ובעבודה. אנחנו מתמקדים בעדכני ובנדרש ומכוונים את הלימודים אונליין לטרנדים החמים בעולם ההשקעות. אצלנו תרכשו כלים מעשיים להשתלבות מיידית באחד הבנקים המובילים בארץ. שם תוכלו לעבור סטאז בייעוץ השקעות בו ילוו אתכם לאורך כל הדרך לצבירת הניסיון שלכם, דבר זה יכין אתכם לדבר האמיתי - יציאה לשוק העצמאי. חלק מהבוגרים שלנו מעדיפים לעבוד כיועצי השקעות עצמאיים. אם זה הכיוון אליו אתם שואפים אנחנו נעזור לכם להגיע לשם בצורה בטוחה. אנחנו מכינים אתכם לבחינות של הרשות לניירות ערך ומספקים עבורכם את כל הכלים הנחוצים להצלחה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.